Ik weeet niet of ik hem kan geloven..

heee
ik zit dus met een probleeem. ik heb verkering met een jongen, S.
Maar er was laatst in het dorp waar hij woont kermis,
en toen is mij door mn beste vriendin verteld, dat hij de hele tijd met D. (een vriendin van me ) flirt, en dat die ook aan haar borsten zit enzo.
maar als ik dat aan hem vraagt, zegt die dat het niet zo is en dat ik de enige voor hem ben, en vraagt hij hoe ik kan bewijzen dat ik de enige voor 'm ben…
maar ik weet niet of ik hem kan geloven!
wat moet ik doen ? :S
xxxxx

Vraag het D?

ja dat heb ik al gedaaan.
maar dan zegt die dus van ; ja je moet me geloven ,
je bent enige voor mij ik wil je niet kwijt enzo
maaar kijk, toch flirt di emet haar,
D. heeft het zelf ook verteld ,
ze vond het heel stom van zichzelfff,
dat ze het toeliet.
maar dus weet ik , dat hij niet te vertrouwen is ;s
maar ik hou zoveel van hem :4
ik weeet echt niet wat ik moet ;s

uppp ;s

Als zij zegt dat hij flirt, en ze is niet de enige, zal hij wel geflirt hebben.

Maar wie zegt dat je vriendin te vertrouwen is? Oke, ht klinkt heel stom maar het kan dat zij juist wilt dat het uitgaat… Ik heb hetzelf meegemaakt met mijn ex, een vriendin van mij(die heeel vroeger een “relatie” met hem had) die kon het niet hebben dat zij niet die aandacht van hem kreeg en toen is ze vanalles gaan verzinnen ik geloofde haar, en dacht dat hij loog. Terwijl het andersom was, toen ik daar achterkwam was het al te laat.

Maar praat gewoon nog een keer goed. Geef hem gewoon nog een kans, ik weet niet hoe serieus deze relatie is, maar heb een goed gesprek en beslis dan wie jij denkt dat de waarheid verteld.

Heeft je beste vriendin het gezien? In dat geval zou ik haar maar geloven…

let him go

Als hij echt aan haar borsten heeft gezeten en met haar flirt, zit de liefde misschien niet zo diep als je denkt en moet je je afvragen of je nog wel verder met deze jongen wilt.

Ehm, je boy die iets zegt.
Of 2 vriendinnen ?
Ik zou toch denk’k je vriendinnen geloven…
Vraag anders aan nóg iemand of het waar is?
Als ie hetzelfde verteld dan liegt hij erop los.

er waren toch wel meerr mensen op die kermis?
vraag of er meer mensen iets hebben gezien,
ze waren er toch niet met zn 2 ?

Ik snap niet dat D. als vriendin niks tegen hem zei gelijk toen hij flirtte. Vind nou niet echt handig als vriendin… Maar ik weet het niet ,misschien is er wel wat geflirt kijk wat de grens is tussen flirten en echt ‘‘contact’’ misschien valt het wel mee… (ook al is aan iemands borsten zitten niet heel erg normaal…)

moeilijk zeker ,omdat je van iedereen om je heen moet horen… Wie moet je geloven enz…

Ik heb hem verteld dat als die mij nog 1x zoiets flikt,
dat ik er helemaal klaar mee ben.
wnat ik heb zoals jullie zeiden aan wat meer mensen gevraagd,
en de meeste zeiden dat t waar was…
maar ik vind hem te leuk om zomaar te laten schieten !
dus ik hoop dat die nu ze best voor me gaat doen :blush:
dankjulliewel!

Ik zou hem zelf hebben laten gaan; niet alleen flikte hij zoiets maar was hij er ook niet eerlijk over. Ook vind ik het fout van je vriendin om het toe te laten; je laat toch niet zomaar iemand aan je borsten zitten?

Maar, ik hoop dat hij nu beter voor je zal zijn

never trust a guy,
sorry maar ik vertrouw op dit moment geeen een jongen :couplekiss_man_woman: