ik vraag me af..

ik heb veel relatie’s gehad, 75% van hun waren players. Zou ik ooit nog de waren krijgen? of ben ik gewoon het slachtoffer van die soort? ik voel me daardoor dagelijks kut… Niemand die het begrijpt. Ik hoop de mensen die dit lezen wel…
bedankt… x

als je altijd snel relaties aan blijft gaan, is er een grote kans dat je er nooit onder uit komt. als je gewoon een keer rustig de tijd neemt om iemand te leren kennen, verliefd te worden en je verbonden te voelen met die persoon; vind je heus wel de ware.

dankje x.

Misschien moet je eens bij jezelf kijken naar wat voor soort jongens je kijkt. Waar val je op? En waarom? Wat heeft een jongen nodig volgens jou? Misschien moet je niet meer telkens naar maar een paar van die aspecten kijken, want misschien val je daardoor juist op een verkeerd type jongen?
Het komt wel goed denk ik :slightly_smiling_face: Zoals Faalhaasje al zei; neem er de tijd voor.

Lieve meid, je bent 15 jaar oud. Jij zou je zorgen moeten maken om school, plezier maken en al een keertje nadenken over wat je met je leven wil doen.

Als je je nu al zorgen maakt over ‘de ware’ of die derderangs players die je aandacht niet eens waard zijn. (:

Je komt je prins op het witte paard wel een keer tegen. :wink: