Ik vraag dit namens een vriendin, ze vindt een jongen leuk wat moet ze doen?

Omdat mijn vriendin zelf geen account heeft, vraag ik het namens haar:

Ze vindt al best lang een jongen bij ons op school leuk, ze fietst ook elke dag met hem maar sinds zij hem leuk vindt is het een beetje awkward als ze elkaar zien (vindt zij tenminste). Ze weet niet hoe ze het hem moet vragen/uitleggen dat zij hem best leuk vindt en niet meer in de “friendzone” wil zitten…Maar ze wil ook niet dat het hun vriendschap verpest dus…Wat moet ze doen?

xx

Hier zijn héel veel topics over, gebruik de zoekfunctie anders even! En je andere topic kan ook bruikbaar zijn!

Wat wordt er toch veel ‘voor een vriendin’ gevraagd, jaja we kennen ze :grinning_face_with_smiling_eyes: :smirk: :smirk:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had dit ook met een jongen, ken hem sinds dit schooljaar en zijn goede vrienden geworden. Ik begon meer gevoelens voor hem te krijgen en heb dit verteld toen ik op een avond bij hem was en hij vroeg waarom ik nog geen vriend heb. We hebben gezoend, gedate en heb z’n ouders ontmoet. Ik zou het gewoon vertellen als ik jou was! (of je vriendin natuurlijk)

Dat gevoel van awkwardness is waarschijnlijk alleen iets wat zij voelt… Hij ziet het vast niet zo. Zijn ze nou echt vrienden of meer gewoon klasgenootjes die samen fietsen? Ze kan anders gewoon vragen om iets samen te gaan doen, in plaats van meteen te zeggen dat ze hem leuk vind. Film kijken, lunchen, een drankje doen, des noods vraagt ze hem om hulp bij een bepaald vak. Probeer het gewoon langzaam op te bouwen.

VERTEL HET

lieve schat… het is het beste als jij ahum in dit geval je ‘‘vriendin’’ het eerlijk zegt via briefje, whatsapp , sms whatever… maar t moet eruit begin het subtiel zoals: Heey vind je toevallig iemand leuk???.. ofz of vraag het via een vriendin die kan vragen of hij haar ook leuk vindt… xxx

ga naar het hier kan je alles over hem kwijt topic ??