Ik vond je leuk... totdat

Ladiesss

Ik was gisteren uit, en ik zag een best wel leuke jongen staan!! Dus ik oogcontact maken…
Na een half uur ga ik wat te drinken halen en kom ik hem ‘toevallig’ tegen bij de bar… Ik weet niet meer wat ie in het begin zei, maar eigenlijk maakt dat me ook niet zoveel uit…
Het was best leuk in het begin, hij vertelde wat over z’n studie maakte wat grapjes… maar dan zegt ie ineens dat het sinds 1 maand uit is met zijn vriendin. En daar bleef het niet bij, er kwam een waterval van verdriet, gebroken harten en zieligheid achteraan.

Ik weet niet hoe snel ik weg moest zijn!!

Waar zijn jullie wel eens flink op afgeknapt?

aaawh vet zielig voor die jongen :stuck_out_tongue: had ie eindelijk iemand waarbij hij zn hart kan luchten, ren jij weg!

Haha, ja dat is wel zo! Maar dat doe je toch niet bij een onbekende?

haha nee das waar!

Ja ik stond eens te praten met een jongen, die alleen maar over zijn exen kon praten. Later zoende die pikstok me ook nog.
Dagen erna sprak ik hem eenmalig op msn, want hij bleef maar over zijn Russische ex lullen die ook nog tijdelijk naar NL kwam.
Suuuuukkkooolllll!!

Ik knap er best op af als een jongen te makkelijk is, al meteen verteld hoe leuk hij je vind. Knap ik eigenlijk best op af (A)

ja dan denk je… er is iets mis haha

zoveel afknappers:P
we gingen winkelen op de eerste date en toen we in de kruidvat waren zei hij: ‘hier heb ik met mn ex nog heel snel een morningafterpil gehaald omdat we dachten dat we daar te laat meee waren’ :-/.
Ik dacht echt: Oke en wat moet ik met die info??

HAHAHAH lol. :’)

Ik heb ook wel eens hele verhalen over z’n ex aan moeten horen ja… Was totaal niet interessant en ik kon inderdaad niets met die informatie.

Ik ook :stuck_out_tongue:
En ik knap er ook op af als hij met zijn tong in je mond gaat alsof het een tornado is.

Nou ik vond hem niet op die manier leuk maar ik vond het niet erg leuk wat er gebeurde zegmaar. Het was uit met mijn vriend en 1 dag daarna vertelde die jongen die mijn goede vriend is : Ja eigenlijk vind ik je leuk. TACTISCH ! Maar we zijn nogsteeds goede vrienden (:

Haha ik weet niet wat het was, het is dan gewoon te makkelijk niet leuk meer xD