Ik voelde niks!?

Hoi,
Ik heb wat advies nodig. Een jongen vond mij in de 2e klas super leuk, en ik deed hard to get en deed alsof ik niks wist… foutje van mij. 3e klas en hij ging iemand anders leuk vinden mij ook nog wel… Ik helemaal gebroken want ik begon echt te voelen voor hem… elke keer als ik hun zag knuffelen of praten werd ik gek! Nou goed… ik alsnog heel naïef voor hem voelen… Hij zei bepaalde dingen toen we alleen waren zoals dat ie me nog steeds leuk vond… maar op het eind waren het nogal rare gesprekken uhm… Dus ik had twijfels, maar alsnog was ik verliefd. We waren op een dag weer alleen en hij vertelde je bent leuk,knap,lief etc. Nou ik vond het niet helemaal… want ik wist dat hij een ander iemand leuk vindt of vond. Maar toen zoende hij mij opeens. En we gingen ook nog wel wat verder, maar ik voelde niks!? Het moment was er maar ik voelde niks in me buik of onderlichaam haha. Ik was ook niet blij of iets?

Sometimes the chase is better than the catch.

Tja als je niks voor m voelt voel je niks voor m xD

Maar ik voelde echt duidelijk voor hem? Elke keer naar school werd ik zenuwachtig of keek ik of die naar me keek. Want elke keer als die naar me keek voelde ik me zo mooi?

Ja je kan iemand leuk vinden, maar dat betekend niet dat je wat voor diegene voelt als 't er op aankomt. Soms is de spanning wel fijn, maar het echte werk niet.

En nu is er nog weinig aan aangezien je de bevestiging hebt gekregen. Eens met distraction.

Maar het moet toch beide geweldig aanvoelen?

Soms werkt het, soms niet. Niks ‘moet’, het is niet altijd een drama tienerfilm over hoe geweldig liefde is.

Niet lullig bedoeld, maar als je het niet bijzonder vond, laat het daar dan bij voordat je jezelf en hem onnodig kwetst.

Ja, en als je hem dus niet leuk vind → echte werk niets voelt… dan houdt t op

Dus ik moet hem gwn loslaten?

Ja, k zou niet verder gaan alsk het niet voelde.

Het is gewoon irritant want hij zit nog in me klas.

Je voelde je wrs niet goed bij de situatie. Die duidelijk ook niet goed is.

Inderdaad, soms is het hele idee wel leuk maar zodra het echt wordt besef je dat dat nou ook weer niet hoeft.

Misschien was het gewoon een beetje ongemakkelijk, aangezien je helemaal verward bent of hij nu wel of niet iets voor je voelt en uiteindelijk kus je met hem. Misschien komt het nog wel en anders was je misschien toch niet zo verliefd.

je heb bevestiging al gekregen en dan denk ik het gevoel niet meer
omdat je weet dat niks wordt