ik voel..

Ik weet dat ik weet dat jij weet dat wij samen weten dat we perfect voor elkaar zijn. Ik wil dat jij wil dat wij willen dat wij nog heel lang samen willen zijn. Ik voel wat jij voelt, daarom voel ik mij samen 1 met jou, jij die voelt wat ik voel en voelt wat wij voelen. Ik denk, dat ik denk dat jij weet wat ik denk, ik denk namelijk dat jij denkt dat wij samen denken dat het goed zit. Wij zijn wie we we zijn maar de wij van wij samen is de wij die wij willen zijn. Ik ben verliefd op de verliefdheid, de verliefdheid die mij verliefder op de verliefdheid van de liefde van jou maakt. Ik hou van wat ik weet, ik hou van wat ik voel, ik hou van wat ik denk, ik hou van wie wij zijn, ik hou van de liefde, ik hou van het houden van jou.

ik was beetje aan t schrijven en toen opeens werd t echt vet ingewikkeld, haha. maar vond t wel grappig wilde t even posten voor meningen!
mn vriendje en ik hebbn vandaag een jaar dus rolde er zouit.benzogekophem=D

voelt, niet voeld

grapje x)

(; Haha raakte halverwege al in de war :stuck_out_tongue:
Vind het wel geinig

ik vind het ook wel grappig :stuck_out_tongue: ik heb het wel kunnen volgen

hij vond t ook wellief =)
tis ook meer dat ik wil zeggen dat ik niet als een leeghoofd van hem hou maar echt van heel veel dingen hou die wij samen hebben en blabla.

hahaha die is zeker vet.
ik volgde m helemaal, (met soms een paar zinnen over lezen haha)

thanks(L)

WAt ontzettend lief:)

hihi(a)