Lieve meiden,
Ik ben best preuts en vind het lastig om over onderwerpen zoals dit te praten. Ik ben 20 jaar en heb sinds 6 maanden een vriend. Super lief leuk en geweldig. maar daar schrijf ik dit topic natuurlijk niet voor. Hij is de 2de jongen waarmee ik gezoend heb en de eerste jongen waarmee ik naar de volgende stap ben gegaan. Nouja volgende stap. Hij heeft (meerdere malen) mijn borsten gevoeld en gezien, waarvan ik kan genieten en wat ook fijn en vertrouwd voel. Echter heeft hij mij ook een paar x proberen te vingeren of gewoon daar strelen maar ik voel niks (dat ie wrijft dan) maar verder niks. Het doet niks met me. Het ligt naar mijn mening niet aan hem want volgens mij doet hij het gewoon goed en heeft ook meerdere dingen geprobeerd maar ik voel niks en voel me er heel onprettig bij. Ook “durf” ik niets bij hem te doen, aftrekken oid. We hebben al meerdere x samen geslapen en vind hem ook super leuk en kan als hij mijn borsten streelt er ook van genieten dus daar is niks mis mee maar wat is er dan mis met de rest? Heeft iemand hier ervaring mee die mij tips kan geven. Ik vind het ook lastig om er over te praten. Ik voel me hier best onzeker over en houd me toch beetje tegen in dingen. Want ik wil ook wat terug doen bij hem snapje. Maar wil tegelijkertijd als hij mij beneden streelt of wat dan ook er van kunnen genieten en wat kunnen voelen. Ik heb het zelf ook al een aantal x geprobeerd maar ook geen resultaat. Ook verschillende dingen geprobeerd.
Please help me ladiesss! Ik schaam me er best voor