Ik voel mij alleen met oud en nieuw

:sob::muscle:

Heei heei,

Zo als jullie weten is het vandaag oud en nieuw… niet echt een dag waar ik op sta te juichen.
Alweer een jaar saai bij mn ouders zitten, die weinig uitvreten terwijl ik een heleboel miss buiten maar ik niet de kans krijg daar aanwezig bij te zijn simpel weg omdat ik geen vriendinnen heb, naja mis 2 alleen die zien mij niet staan… alleen wanneer het hun uit komt zie ik hun.

Nu zul je denken waar doel je op… ik wou mijn hart luchten, en er achter komen of ik nou de enigste ben die er zo van baalt dat die dit jaar niks bijzonders/uitbundig viert voor oud en nieuw.

met vriendelijke groet,

Oldvwbusfan

Ik doe ook niets met oud&nieuw, voelt gewoon alsof het een normale vakantie dag is.
Al m’n vriendinnen hebben plannen, mijn vriend heeft andere plannen, dus ik zit nu ook lekker alleen op m’n kamer te wachten tot het tijd is om naar bed te gaan :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ook! Vandaag voel ik me eigenlijk wel goed, maar de jaren hiervoor had ik het heel erg. Beetje thuis zitten wachten tot 12 en daarna niets.

Het valt mij nu ook wel erg mee! Maar baal er toch ergens wel van ik het niet uitbundig kan vieren

Ook heus wel gedaan maar niks meer van gehoord! En ik voel me al snel opdringerig

Same! Het is dit jaar voor mij dan wel voor het eerst, maar ik ben blij als morgen alle Facebook statussen over hoe geweldig vannacht was weer afgelopen zijn!

Ik heb het ook! Mijn vriendinnen wonen allemaal te ver weg om gezellig bij elkaar te zitten… En uitgaan is sowieso al niet mijn ding.

Precies! Gelukkig heb ik geen facebook

Het is maar een dag, ga gewoon normale tijd naar bed en je merkt niets van je eenzaamheid.

Join the club :upside_down_face:

Voel me daardoor best een oud wijf haha, maar gelukkig komen er nog genoeg andere jaren waar ik het uitbundig kan vieren.

Misschien gewoon een leuke filmmarathon houden met lekker eten enzo.

Ik hoop dat je toch nog een leuke avond gaat hebben! Misschien een leuke film en eten klaar maken wat je erg lekker vind? Ik ben ook gewoon thuis, ik zou met vriendinnen iets leuks gaan doen, maar vanwege ziekte kan ik helaas niet gaan. Ik zit ook bij mijn ouders, maar we hebben lekkere dingen in huis gehaald en gaan gewoon een beetje televisie kijken. Eerst vond ik het jammer, maar toch vind ik dat ook wel iets knus en huiselijks hebben.

Hier nog een die weer eens thuis is bij dr ouders. Al mn vriendinnen spreken met elkaar af en hebben mij niet erbij betrokken.

zijn vast ook geen youtubers die een livestream gaan doen ofzo?:stuck_out_tongue: gisteren Sarah Rebecca wel maar nu vast niemand

Precies dat heb ik ook heel vaak!

dat zou wel leuk zijn indd!

hier nog eentje tot nu toe vier ik steeds thuis met mn ouders.
omdat mijn vriendinnen verder weg wonen,en ik bang ben als ik met ze willen afspreken. Dat ze dan alle plannen heb en mij de niet bij willen hebben.
maar wordt vast gezellig.

ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben.

Ik vind het juist heerlijk om thuis lekker met een wijntje alle programma’s te kijken.

Ik heb hetzelfde, mijn beste vriendinnen wonen allemaal verspreid over studenten steden en ik zit hier alleen bij mn ouders in dit gat. Terwijl ik heel graag vuurwerk wil afknallen en daarna uitgaan, maar het zit er niet in.

Ik vind het echt heel erg want oudjaars avond is mn favoriete feestdag :frowning_face:

ik ben ook al alleen, Mijn moeder is in het buitenland en mijn zussen zitten in de kroeg en mijn stiefvader gaat zo naar zijn neef toe … Ik ben nornaal gesproken gewend om met familie te zitten maarjah volgendjaar weer beter hopelijk

Jup, ook alleen. Vind het niet vreselijk maar zou het leuk vinden om iets met vriendinnen te doen. Helaas doen die allemaal iets met hun standaard vriendengroepjes of zijn bij familie…