Ik voel me.....

Hoi vandaag had ik echt een k*t dag op school, ik voel me verschrikkelijk, nou ik begin van het begin ik was aan het begin van dit jaar nieuw op een andere school waar iedereen iemand kent alleen ik niemand ken aan het begin was het nog wel leuk dacht ik ga nieuwe vriendinnen maken etc maar vanaf het midden van het schooljaar voel ik me zo alleen op school natuurlijk ik ken er mensen wel enzo maar het lijkt net alsof ze me niet mogen ofzo en achter me rug om wordt er ook over me gepraat zo van “ze is echt lelijk en ze stinkt en ze is echt raar” allemaal van zulke onzin ik trek me er natuurlijk niks van aan, maar ik voel me er wel echt rot door en ik kom soms huilend thuis als me moeder vraagt wat er aan de hand is zeg ik niks en ga ik naar me kamer maar wat er nou vandaag is gebeurd nou ik zit de laatste tijd naast een jongen waar ik goed mee kan lachen en de kinderen uit me klas vragen of ik misschien verliefd op hem ben, maar dat ben ik niet, want we zijn gewoon vrienden. Maar oké dus een paar meiden vroegen aan die jongen vind je iemand leuk? En hij zei gewoon nee en ze gingen er steeds op in enzo nog een keer vragen en nog een keer en ik voelde me wel een beetje verrot omdat ik wist dat het over mij ging en wat toen zei 1 van die meiden tegen die ene jongen doet je neus het nog? Zo van omdat ze zeggen dat ik stink en ik voel me zo rot en terwijl ik dit schrijf huil ik ik denk bij mezelf mischien hebben ze gelijk mischien ben ik lelijk en stink ik. Die kutmeiden maken me schoolleven zuur en ik kan er niet meer tegen ze hebben me zelfvertrouwen zo om zee geholpen

Ga met je ouders praten, wees eerlijk tegen ze en zoek op school hulp. Ga in gesprek met een vertrouwenspersoon. Ik weet niet of jouw school aan het begin van het jaar nieuwe klasindelingen heeft, als dat zo is heb je ook het vooruitzicht naar een nieuwe klas volgend jaar.

hey het komt wel goed joh ! Je hebt altijd van die klassen waar zulke kinderen inzitten. Maar waarom ben je van school gewisseld? Als het daar ook zo was, heeft het waarschijnlijk weinig zin om weer van klas te veranderen omdat dan waarschijnlijk precies zo is helaas :frowning_face: Misschien komt dat doordat je niet zo’n groepsmens bent, maar het kan ook komen doordat je een hele onzekere houding hebt, zodat ze jou er uitpikken. Ik zou in eerste instantie dat gaan veranderen! Je kan op een training gaan, of simpel op een vechtsport als judo! Ook kan het misschien help om iemand te zoeken die je in vertrouwen kan nemen ! Zodat je niet alle last alleen hoeft te dragen !

Ik zou vervolgens het jaar uitzitten om te kijken of het hiermee verbetert en evt door activiteiten op school (als een band) vrienden in een andere klas zoeken. Als het aan het einde van het jaar nog steeds niks is verandert kan je kijken of je naar een andere klas kan volgend jaar !

succexxx

@booklover123 ik zit nu in de 2e van het vmbo en vorig jaar zat ik op de havo alleen heb ik het niet gehaald maar vorig jaar had ik helemaal geen last van zulke kinderen integendeel zelfs ik had een super leuke klas natuurlijk een paar van die kinderen die denken dat ze heel wat zijn maar daar trekte ik me niks van aan, maar in me (nieuwe) klas is bijna de hele klas vol met zulke mensen

Je moet hier echt hulp voor zoeken, vertel het aan je ouders en ga naar je mentor of vertrouwenspersoon op school. Dit is echt treiteren en dat mag niet door de vingers gezien worden.

Succes!

Ik ben ook naar me mentor gegaan maar ook al zegt hij er wat van het gaat toch niet stoppen

ooh dan is het natuurlijk anders ! Ik zou inderdaad proberen om het in een andere klas te proberen ! Het jaar is bijna afgelopen dat red je ook nog wel ! xx sucsesss