Ik voel me ... ?

Hey allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen maar het lijkt dat ik me depressief voel terwijl ik alles gewoon om me heen heb. Ik weet niet zo goed vanwaar het komt, ik voel me gewoon niet lekker in mijn vel. Dit heb ik nu al een paar maanden maar ik weet niet precies wat het is of wat ik er mee moet. Het lijkt dat ik iets mis in mijn leven een leegte. Ik kan niet genieten van de dag altijd denk ik wel ergens over en dan kijk ik series (in plaats aan school te zitten ) om de tijd te doden. Ook op school begin ik gemeen te doen en te doen alsof ik geen interesse heb. Ik voer geen gesprekken meer zeg maar ik eerst deed. Ze denken dat ik boos op hun ben maar dat is niet zo maar zo lijkt het wel. Ik kan er niks aan doen :S

Ik snap er helemaal niks van!!
Heeft iemand dit misschien ook of weet iemand wat ik kan doen?
Groetjes

Gezond eten, bewegen, leuke dingen doen, tijd voor jezelf nemen, nieuw dingen ontdekken. Komt vast wel goed dan :slightly_smiling_face:

Ik heb niemand om leuke dingen mee te doen :frowning_face:

Niet heel lullig ofzo, maar als je thuis zit de hele dag (of na school), dan ga je je ook niet heel positief voelen zegmaar. Meld je aan bij een sport, ga een cursus doen, vrijwilligerswerk etc. etc. Zo leer je nieuwe mensen kennen en kun je weer wat dingen ondernemen. Je moet er zelf natuurlijk ook wel een beetje moeite voor doen.

Dit inderdaad, zoek een hobby en dwing jezelf om eens wat anders te doen dan series kijken. Hoeft nog niet eens buiten je huis te zijn, zolang je er zelf maar beter van kan worden.

Ik heb hetzelfde als jij hebt. Ik heb het al best lang. Mijn tip: Vertel het je ouders. heb ik vandaag gedaan. Het helpt echt! Ze kunnen je helpen om een passie te zoeken en je kan er altijd over praten.
Succes meid xx

Ga om van je depressie af te komen iets gezelligs doen met je vriendinnen. en als dat niet werkt pak wat geld en ga naar de supermarkt, koop daar de GROOTSTE REEP CHOCOLADE DIE JE ZIET! En als dat niet werkt (dat bijna onmogelijk is) Zoek dan professionele hulp. :four_leaf_clover: Good luck! -Xx- ArianaLover

hahaha ik zal het proberen