Ik voel me zwaarküt.

.

Ik zou je niet echt kunnen helpen,
naja behalve dat je denk ik beter een echt gesprek moet beginnen en niet op msn. En dan niet alleen… ik ben bang dat je het uit gaat maken, maar ook waarom enzo. Want dan kan hij ook eerlijk zijn!

Sterkte ermee ! <3

dat had k ook met een jongen
ik ws zwaar verliefdd,
en toen maakte hij het opeens uit, want hij deed ook steeds raar :frowning_face:
maar ikwilje zo niet bangmaken hoor ;]
wantt miss moetje gewoon verder vragen, of juist helemaal niett.
misschien vindtie je irritant omdatje steeds door praat ?
je moet dan gewoon pratenn overr euhmm; wanner jullie een keertje iets gaan afspreken off jullie een keertje naar dee bioss gaan :]?
succes :slightly_smiling_face:

Ten eerste moet je dat soort dingen ook niet over msn doen, je kan dan niet zien hoe hij zich voelt en dan kunnen dingen totaal anders overkomen dan eigenlijk bedoelt was.
Ten tweede denk ik dat je minder wanhopig moet zijn. Ga leuke dingen met hem doen, heb plezier met hem en maak je er niet druk over.

Ik zou sowiezo in real life gaan praten!
Verder zou ik het niet echt weten.

Succes!
xx

Ik zou er niet zoveel over nadenken. Waarschijnlijk heeft hij het druk, of zit hij ergens mee, maar wilt hij het niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij het niet gaat uitmaken. Als je je echt kut voelt moet je het tegen hem zeggen. hmmz ik weet niet
succes

.

Je moet idd gewoon een reall life praten, niet via msn.
Ik snap het wel hoor, ik ben ook kei onzeker steeds omdat hij niet terug smst of kei dreug. Ik denk dat je gewoon plezier moet hebben en er van moet genieten.

Ik dacht het, jij zei het :wink:

ja.

Msn zegt nog niks. Msn is troep.

Wat mensen hierboven zeggen, ja: over msn kan je niet serieus praten.

En misschien zitten jullie gewoon even in een dipje, maar als jullie samen leuke dingen blijven doen en blijven praten, dan komt het vast wel weer goed.

op msn kunnen sommige dingen heel anders over komen!
mischien was hij met huiswerk bezig?
nou heel veel sterkte!
x

Bel hem gewoon op. Amen.

bel hem inderdaad gewoon op,
en vraag of hij wilt afspreken
en als je dan bij elkaar bent dan
zeg je gewoon: wij blijven nog veel langer bij elkaar en ik wil je niet kwijt
dan zegt hij vast wel iets liefs terug… toch?

je kan beter met hem in real life gaan praten of idd opbellen.
ik heb het zovaak dat ik dat ding niet zie knipperen of whatever, dus het zegt nog niks. :]

Jongens moet je los laten, als hij zegt dat er niets is, is er ook niets. Als hij het kwijt wilt dan komt hij echt wel naar je toe. En ik kan me voorstellen dat hij het vervelend vond omdat je zovaak vroeg “Is er iets?”

Jongens kunnen niet met msn omgaan, dus ga naar m toe of bel m op.

Bel hem op, kan die sowieso niet even stil zijn en moet die wat zeggen. Of zeg het in real life inderdaad

Dan ga je toch alleen? Ik zie het probleem niet.
Je moet msn niet zo serieus nemen. Misschien was hij weg ofzo en stond z’n msn nog gewoon aan. Of hij was bezig. Wel stom natuurlijk dat hij helemaal niks meer zei maar goed.