Ik voel me zo onzeker over mijn vagina geur.

Hoi dames,

Ik voel me erg onzeker over dit gebied…
Ik was mijn vagina 2 keer per dag met lacatyd of hoe dat heet
als ik met mijn vriend op bed lig en ik begin nat te worden
begint er een vieze geur op te komen
als hij mij vingerd ook … zijn vingers ruiken dan erg vies
ik schaam me er erg voor

ook tijdens de sex zegt hij dat hij een vieze geur ruikt
ik heb geen soa
ik heb wel erg veel afscheiding … ook vaak op mijn ondergoed

wie ken me helpe?? :frowning_face:

lactacyd is ook helemaal niet goed voor je. En don’t worry, niemand ruikt naar rozen daarzo.

ook toen ik geen lacatacyd gebruikte rook het al vies.

ik heb zo geewoon geen zin meer in seksueel contact
ik schaam me rot

Lactacyd is inderdaad niet goed voor je. Heb je verder nergens last van?

Ga er anders eens mee naar de huisarts.

nee heb nergens last van…

?

Een vagina ruikt ook niet naar rozen, maar als je er echt last van hebt zou ik naar de huisarts gaan. Gebruik je anticonceptie?

-

Een schimmelinfectie dacht ik ook meteen maar ze zegt dat ze verder nergens last van heeft dus idd gewoon naar de huisarts

Ik denk dat je het juist te vaak wast.

Nou naar rozen niet, daar heb je gelijk in. Maar “erg vies” hoort het ook niet te ruiken, volgens mij.

TS Ik zou voor de zekerheid toch ook eens naar de huisarts gaan.

Dit ja. Misschien als je ermee stopt, dat het dan wat minder ruikt. Anders kun je inderdaad maar beter naar de huisarts gaan.

Klinkt als een schimmelinfectie, ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was. Stel dat het dat is, dan kun je er met een kuurtje zo van af zijn.

Niet meer wassen met een vaginale zeep of wat dan ook, dat veranderd de zuurgraad in je vagina en dat kan voor een onaangename geur zorgen. Was gewoon met lauw water.
Draag katoenen ondergoed. Iets wat meer ‘luchtig’ is.
Draag een inlegkruisje, dit absorbeerd.

Oh en trouwens, een soort van ‘visgeur’ duidt op een schimmelinfectie, even naar huisarts?
Een vagina heeft wel altijd een bepaalde geur. De een heeft het meer dan de ander, maar het ruikt nooit geweldig daaronder.

Idd niet wassen met al die wasdingetjes enzo, kan de phwaarde verstoren geloof ik… Ik heb ooit eens gehoord dat wassen met cola helpt? Omdat dat die ph weer zou herstellen ofzo… geen idee of het werkt hahaha

Gaat dat niet prikken?? :flushed:

Ik zou eerst naar de huisarts gaan voordat je gaat wassen met cola enzo.

Zoals al eerder is gezegd, lactacyd is gewoon een commercieel middel wat geen nut heeft. Al die vaginale douches, zeepjes, mousse en doekjes: ONZIN. Je vagina houdt zichzelf over het algemeen goed schoon en behoudt zelf de juiste zuurgraad. Als dit niet zo is heb je waarschijnlijk een schimmelinfectie en dat lost lactacyd ook niet op.

Als jij zelf het idee hebt dat deze geur ‘abnormaal’ is, ga dan naar de huisarts. Maar goed, afscheiding ruikt nou eenmaal vreemd, en dan ruik je ook aan je vingers als je eraan hebt gezeten :wink:

Ik denk niet dat het echt iets is om je zorgen over te maken hoor, maar ga even naar de huisarts voor uitsluitsel.

als ik dit zo lees denk ik aan een schimmelinfectie. kan na een tijdje ook wat rood worden en irriteren. Ik heb het een jaartje terug ook gehad omdat ik met zeep waste… mag dus alleen met water spoelen! Ik kreeg pillen, 4 volgensmij… is al een tijdje geleden die moest ik inbrengen en zalf die moest eromheen worden aangebracht. binnen no time was ik ervanaf. ik had alleen geen gek geurtje… mijn vriend heeft ook nooit wat geroken… alleen tijdens die pillen en de zalf rook t muf 2 dagen maar!