Er is dus een jongen, hij is collega van mij, een vriend van een van mijn beste vriendinnen en hij ziet mij wel zitten, om het maar even heel plat te zeggen. We hebben wel wat flirterige msn/smsgesprekken gehad enzo, en ik heb nu het gevoel dat er geen klik is tussen ons. Helaas heeft hij dat gevoel niet.
Hij vroeg of we een keer iets gingen afspreken, en ik wist niet echt wat ik daarop moest antwoorden. Het is een hele lieve jongen enzo, en m’n vriendinnen zeiden dat het maar een date was, het hoefde niet meer te betekenen. Dus zei ik dat het mij wel leuk leek om eens iets af te spreken.
Het probleem:
Ik heb nu ontzettend veel spijt. Hij heeft dus duidelijk niet door dat een date niet meer hoeft te betekenen. Ik wil hem duidelijk maken dat ik dus niet meer voor hem voel dan vriendschap, maar ik ben echt bang om hem te kwetsen. Ik heb nu ook helemaal geen zin meer om iets met hem af te spreken eigenlijk.
Hoe maak ik hem dit duidelijk zonder hem erg te kwetsen? Ik voel me zo lullig dat ik hem aan 't lijntje houd…