ik voel me zo kut..

Jaa inderdaad… dankjuliewel!

Biedt je vrienden je excuses aan voor het geduw… maar vertel ze ook eerlijk dat je best teleurgesteld in ze bent omdat ze niet voor jou opkwamen… dat mag je ze ook best laten weten hoor…

Jaa , ik heb ze dus al uitgelegd waarom ik ze dus perongeluk duwde, en ook dat andere meisje. Het is nog steeds niet helemaal goed en 1 zei ‘ja ik snap het, maar als ik naar je toekom om te vragen hoe het gaat en je duuwd me dan weg dan kan ik verder niks meer voor je doen’ en toen zei ik, ‘ja dat snap ik maar ik hoop dat jij ook snapt dat dat dus helemaal niet me bedoeling is geweest en ik gewoon van slag was op dat moment.’ En daar heeft ze niks op gezegt. En die andere die is nu alleen maar verdere ruzie met me aan het maken, dus die laat ik maar helemaal gaan. Het zal allemaal wel.

Zaterdag ga ik dus ook weer daar uit, met vrienden van me zus. Dan zal ik de rest van de groep die er toen ook allemaal bij stond maar ook niks deden, en nu ook niks van hun laten horen ook wel onder ogen komen. Dus ben benieuwd hoe ze dan doen… ik ga in iedergeval geen aandacht meer op hun richten zoals julie al zeggen.

& ik hoop dat die ruziemakers dan ook weer naar me toekomen. Aangezien
ik dan wél mensen bij me heb die voor me opkomen…