IK VOEL ME ZO ALLEEEN

ik heb een probleem , ik ben volgens mij depressief ik HAAT alles , van school tot huis tot vrienden tot familie en ik voel me zo alleen . Al mn vrienden zyn zo nep en ik wil een ander nieuw leven , ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en ik vroeg me af of jullie dat ook soms hebben. ik heb nergens zin meer in en ik vind nooit iemand leuk ofzo en mn vrienden wel en ik heb het gevoel alsof mn vriendinnen me gebruiken als ze ruzie met elkaar hebben dan gaat 1van hun met mij om en als het weer goed is hoor ik niks van allebei. de enige reden waarom ik met hun omga is omdat ik niet alleen wil zyn. thuis is het ook alleen maar geschreeuw en ruzie hele tyd maar door. Ik hb nergens waar ik even tot rust kan komen en kan relaxen ik voel me ook heel onbelangrijk vooral thuis tis net alsof ik er helemaal niet toe doe , en dat wou ik ff kwyt.

Jup, heb dat ook.
Alles ik klote & met die vriendinne; the same here.
Maarja, ik heb me erbij neergelegd en ga door totdat ik mijn echte vriend(in) ben tegen gekomen die er wel voor me zal zijn!

Sterkte meis!(L)

x.
ps. Er komt 1 tijd dat het leuker word, daar geloof ik ook in!

je bent niet alleen, ik heb dat gevoel soms ook…
maar je bent nooit alleen, je kunt je altijd open opstellen voor nieuwe vrienden en tegen je andere vriendinnen je gevoelens zeggen, misschien helpt dit.
en je hebt altijd ons nog :wink:
xx

Hoort bij de puberteit, niks aan te doen.

ja dat gevoel heb ik ook heel erg gehad, een paar maanden terug.
ik had op school ruzie met mijn vriendinnen en daardoor was ineens het hele groepje mijn vriendin niet meer.
thuis had ik ruzie met mijn ouders.
de jongen waar ik bijna iets mee had was niet verliefd op me.
rottijd was dat. nu heb ik geen ruzie meer met mijn ouders, ze zagen dat het echt slecht met me ging en ze hebben me heel erg geholpen. op school ga ik niet meer met mijn ex-vriendinnen om en zoek ik contact met aardige mensen. en die jongen ben ik vergeten.
ik hoop dat je snel uit je dip komt, sterkte!

thank girls :grinning:

Het is heel erg vervelend dat dit zo is, maar dit is wat ik altijd denk: Problemen gaan nooit vanzelf weg! Dus: zet je schouders eronder en ga zelf aan het werk om die dingen te veranderen waar je mee zit. Is het thuis alleen maar geschreeuw en gezeur? Praat er over met je famillie! Leg je positie uit en waar je meezit, en doe dit niet negatief en aanvallend.

Je vriendinnen: ga op zoek naar ECHTE vriendinnen. Ga eens om met mensen buiten je vriendenkring, en als je dat nog niet doet: ga op een leuke sport of bij een club en ontmoet nieuwe mensen! En als je rust wilt: ga vooral eens iets voor jezelf doen. Als het lekker weer is, ga dan lekker een stuk fietsen of wandelen. Dat biedt vaak ook al nieuwe perspectieven.

Kortom: ga niet bij de pakken neer zitten, maar doe wat aan je problemen! Jij hebt controle over je eigen leven.

Heb precies hetzelfde. Zie het soms écht niet meer zitten. But I gotta keep my head up. Het gaat vanzelf over denk ik dan altijd. Er zijn zoveel ergere dingen op de wereld. Maar het is wel kut.

Ik voel me al heel mn leven zo mrjah…(kbn ook emo e)
Pain doesn’t hurt when it’s all you’ve ever felt

Whatever you say,life sucks anyway

Ik vind dat Harpa gelijk heeft. Het is het leven en je moet er wat van maken want hier voel je je niet beter door. Ik zelf voel me af en toe rot omdat mijn vader nog niet zo heel lang geleden is overleden, mijn moeder depressief is en mijn zusje alles behalve meewerkt. Maar goed ik ben wel gelukkig hoor, al dat depressieve gedoe kan ik echt niet hebben. Dus ga wat doen met je leven.

Ik weet heel goed wat je bedoeld. Ik heb precies hetzelfde gehad.
Mijn vriendinnen op school zijn ook heel raar, ze zijn bijna nooit in voor iets leuks en ze zijn saai. Één meisje doet de ene keer heel aardig en de andere keer kat ze mij af :S. Een ander meisje doet wel aardig maar zij liegt heel veel van wat ze heeft meegemaakt. Daarom durf ik ook niet met haar af te spreken bijv. naar de film ofzo. Een ander meisje was mijn beste vriendin op school en we deden alles samen. Maar nu gaat ze heel erg met iemand anders om en heeft ze mij laten vallen. Maar aan de andere kant ben ik wel blij, want zij is best wel saai :stuck_out_tongue:.
Thuis is het ook vaak ruzie. Mijn zus is depressief en is heel ontevreden over zichzelf. Ik heb op dit moment ook geen vriendje en dat bevalt me wel. Ik heb daardoor geen verplichtingen waar ik me aan moet houden. Ik vind het wel lekker zo. Ik zie wel welke leuke jongen er op mijn pad komt!

hee ik begrijp volkomen wat je bedoeld…
ik heb ook ff zo’n periode gehad, mijn vriendinnen sloten mij buiten…
Je moet daar gewoon boven staan, laat zien dat jij een vriendschap volkomen waard bent, verander je instelling… POSITIEF !
Dan zul je zien dat school leuk wordt, en spreek wat af met vriendinnen, en probeer thuis even een tijdje zo min mogelijk in discussie te gaan haha:P
Als je positief in het leven staat straal je dat uit, en zul je ook meer vrienden maken en misschien zelf een vriendje :ok_woman: !!!
hoop dat je er iets aan hebt…
xx

Puberteit noem je dat, geen depressie…

Ik heb dat best vaak,
Het gevoel dat niemand my begrijp of wil begrijpen
Niemand ff tijd voor je neemt

K heb ook geen vriend, (soms voel ik ook dat niemand my egt leuk of knap vind snapje)
Thuis zit het ook niet altijd mee
Maar mijn vriendinnen zijn wel egt en daar kan ik egt alles bij kwijt
They are my everything
(ben sinds kort ook verliefd, maar hij is verliefd op een ander, en dan zit ie tegen mij te lullen over wat hij moet doen om haar te versieren :frowning_face:)

Wat jij zegt klopt voor geen rund "Whatever you say,life sucks anyway’’.
Jouw leven is gewoon poep niet het leven :pensive: Maargoed het gaat wel weer over het is vast de puberteit.

wow! wat goed dat je dat zegt! ik weet zeker dat je haar nu heel veel hebt geholpen. nu ze dit leest huppelt ze vrolijk verder door het leven. :yawning_face:
het sarcasme klontert er vanaf alsof het babypoep is

Je moet vriendinnen zoeken die meer om je geven. En praten met de “vriendinnen” die je nu hebt. Je hoeft niet meteen te vragen waarom ze je negeren, maar je kan bijvoorbeeld zeggen dat je heel verdrietig bent. Een echte vriendin zal je dan troosten en met je praten. Zelf heb ik ooit een vriendin gehad die me dan gewoon ging uitlachen. En daar ga ik niet meer mee om :slightly_smiling_face: En probeer voor jezelf ook na te gaan of je altijd chagerijnig of verdrietig kijkt :stuck_out_tongue: Ik kan me indenken dat het vervelend is als iemand ergens heel enthousiast en blij over is en dan kijkt de ander heel chagerijnig.

Het komt allemaal wel goed!
ik heb ook een tijd gehad dat ik overal ruzie had ik voelde mij zwaar kl*t*
& alles kwam weer goed!
succes met je leven(k)