ik voel me zo afgewezen

hallo meiden,
ik zit met een heel naar iets en ik voel me er echt ziek door. ik vond een jongen leuk en hij mij ook , maar omdat ik niks durfde te ondernemen ging het een soort over, dus ik confronteerde hem er mee , toen zei hij hard in mijn face ; ja ik denk ook dat het over is . we hadden eigenlijk een goed gesprek en toen zei hij ; ik wil eigenlijk het liefst ook verder met je , maar ik ben ook met iemand anders bezig dat is het eigenlijk . hij zit bij mij op school en ik durf echt never meer naar school en ik voel me zo afgewezen en naar :frowning_face:

Hoeft helemaal niet. Dat je afgewezen wordt wil niet zeggen dat je je niet meer hoeft te vertonen, er is namelijk nog een wereld vol andere jongens! Het is juist beter om gewoon weer spontaan jezelf te zijn en door te gaan met je leven, dan ziet hij ook dat je geen zielepiet bent die uit gebrek aan zelfvertrouwen maar thuis blijft zitten.

Slaap er een nachtje over, morgen zal het al veel minder rampzalig lijken (:

ik weet dat het waar is wat je zegt , maar ik vond hem echt leuk en voor zijn gevoel ging ik niet snel genoeg en ik heb echt pijn hiervan :frowning_face:

Ik kan begrijpen hoe je je voelt, het lijkt nu alsof alles is verloren.
Het liefst ga je nu jankend in je bed liggen en schop je alles in elkaar,
maar meisje het komt wel goed, die jongen is je niet waard hoe cliché het ook
klinkt, niet een hand vol maar een land vol he.

ach zo erg is dit niet, ik ken ergere momenten.

Neemt niet weg dat afgewezen worden een kut gevoel is.

@ elisexx ; dus? als zij hiermee zit, dan kunnen wij haar helpen door reacties te geven, & als je dit soort kutcommentaar wil geven doe het dan gewoon niet? wat heeft zij hieraan?

ot; ik zou het gewoon even zo laten, je moet je vooral niet schamen! dat jij niet snel genoeg ging is echt GEEN excuus. als hij je écht leuk vind, dan had ie toch op je gewacht? je verdient een betere, niet eentje die afhaakt omdat het allemaal te sloom gaat?

dankje ! Ik weet dit eigenlijk ook allemaal wel , maar ik voel me nu zo kut en hij is nu weeer die stoere jongen die dan gelijk weer een nieuwe chick heeft , blalalalala en ik ga me hier nog lang kut over voelen enzo . :frowning_face:

KLOPT IS KUT, Maar die jognen heeft niks misdaan! hijs gewoon eerlijk!

ik had het niet beter kunnen zeggen.
komt wel goed meid, koppie op eh !

hij heeft mij voor de gek gehouden door te zeggen ik vind je leuk , blablabla en onder tussen gewoon met een ander meisje door gaan ?! en dan heeft hij mij niks misdaan . haha , ik praat wel een x met je als iemand dit bij jou doet -

Gelukkig maar! Beetje met je aanpappen terwijl hij toch niet 100% voor je wil gaan is ook niks…

thanks _funky

ohw edit, het is blykbaar een playertje
dan heb ik niets gezegd :’)

anyway, probeer hem te vergeten !

het was niet echt een lange tijd hoor , een week .

Treur niet om een jongen uit het verleden, er is altijd een reden waarom hij de toekomst niet heeft gehaald.
ik weet dat hij niet echt uit het verleden is maar ik vond het zinnetje wel van toepassing

sterkte eh, er zijn miljoen andere jongens op deze wereldbol (:

Hee meis, ik weet precies hoe het voelt denk ik. Wat jij moet doen morgen, is je leuk aankleden zodat je je op en top voelt. Je gaat lekker met je vriendinnen lachen en lol hebben en je negeert hem niet echt maar je doet gewoon heel casual tegen hem. Hij komt namelijk vanzelf terug. Zo zijn dit soort jongens ALTIJD; niet weten wat ze willen? Check. Doen alsof ze wel weten wat ze willen? Check. Vervolgens erachter komen dat ze compleet de weg kwijt zijn? Check. Dat laatste gebeurt ook wel bij die van jou, en als jij dan gewoon een stralend meisje bent dat er leuk en vrolijk uit ziet, krijgt hij er zó’n spijt van dat hij je heeft “afgewezen”, dat hij je weer aandacht gaat geven. En dán ben jij aan zet en kun je hem net zo behandelen als hij nu bij jou doet. Dus, wat ga je doen morgen? Stralen!:smiley:

Wees wel blij dat hij eerlijk is geweest, anders was je nu aan het lijntje gehouden terwijl hij ook met 'n ander aan t daten was.
Je komt er wel overheen, je moet je in ieder geval niet gaan verstoppe voor hem (;

zo iemand verdient jou niet. als hij echt veder wou met jou, zoals hij beweert.
had hij niet gezegt van maar er is ook nog een andere meid. maar was hij voor jou gegaan.

´t blijft moeilijk natuurlijk maar je moet je niet laten behandelen als vuil.
en zou ook niet op de tweede plaats willen komen.
je bent nog jong(ga ik van uit), er komen nog veel meer leuke jongens op je pad! maar negeer deze jongen, dat is moeilijk maar wel het beste, als hij jou echt wil laat hij wel iets van zich horen geloof mij