Ik voel me vreselijk! wie maakt me weer vrolijk?(en mening)

hoi,
ik voel me niet fijn(zacht uitgedrukt).
ik snap geen REET van duits of wiskunde of grieks.
de hele klas doet ‘onaardig’ tegen mijn vriendinnen en tegen mij(als we naast twee meisjes gaan zitten lopen ze weg), dit houdt in dat ik nu dus maar naast twee verschillende mensen zit, en ik bang ben dat ik een echt buitenbeentje word…
en ik ben al onzeker (iemand tips om toch naast andere te gaan zitten?hoe pak ik da aan?)
een jongen die ik leuk vind vind mij stom(GVD jongens)…
mijn opa ligt in het ziekenhuis en het gaat niet beter met hem en hij kan niet weer bij mijn oma thuis gaan wonen waarschijnlijk, en NU is mijn meoder de hele familie aan het rondbellen omdat er moelijlijk keuzes moeten worden gemaakt.
mijn kennis is overleden en een van mijn vrienden verongelukt met zijn moeder.

ik heb nog maar 14 mensen op msn (klassenwissel etc) en nu voel ik me heel vriendloos want veel andere meisjes waar ik dan bij ga afspreken hebben er een stuk of 30…(no big deal i know)
ik voel me heel erg dik en mijn conditie is kut.(en we oefenen voor coopertest etc op school)

(dit is puure irritatie maar die meid zorgt er volgens mij ook voor dat andere meisjes in mijn klas mij(ons want ze staat echt altijd bij me) gaan mijden)
een meisje(vriendin) in mijn klas belt me echt elke dag(!!) om niets… zo van ‘eh hadden we huiswerk wiskunde?’ ik zo… ‘dat staat in je agenda lieve schat, en ik was ziek he…’
of ze heeft het dan over koken aan de telefoon(maar ik moet dan nog hw doen) en dan zeg ik ‘je hebt vast geen duits kookboek…’ en dan gaat ze ALLES opnoemen wat in haar kookboekrek staat thuis…(ok da’s grappigXD)

ik wil op een vechtsport gaan maar ik weet niet welke(dit is niet vreselijk maar weten jullie een leuke sport of zit jij op een vechtsport??)
en zo nog wel meer…

ER gaat dus een hele hoop om in mijn gedachte en ik kan niet overal in mijn eentje mee om gaan en ik kan het ook niet aan niemand vertellen want dan voel ik me nu dus zoals… nu.

als jullie tips hebben of alleen al naar mij willen luisteren ben ik heel dankbaar(en als je nog leuke nieuwtjes ofzoiets hebt is het ook leuk:P)

wow ik gebruik vaak het woordje ‘twee’…up :stuck_out_tongue:

Woow sterkte.
En trouwens je kunt toch niet zwemmen met maandverband in?
Alleen met een tampon.

Maar wat maakt het uit hoeveel mensen je in je msn lijst hebt, ik heb dr nu over de 200 en word er gék van, want ik praat maar met 2/3 mensen dus ga mijn hele lijst ook eens opruimen.

Verder ga gewoon eens naast iemand anders zitten, verstand op 0 zetten en gewoon ergens gaan zitten

verder weet ik geen advies,

X

Kickboksen is ook wel leuk :grin:

Auwtch! das echt heel vervelend!! Even een paar tips:

• Sowieso aardig doen tegen die 2 meisjes waar je naast komt te zitten, doe gewoon aardig laat niet zien dat je weinig zelfvertrouwen hebt, ga gewoon praten begin met bijv : Dus waar woon je? en vind je de mentor leuk? enzo iets allemaal.
  • Voor die jongen ehm eerst zorgen dat je zelfverzekerd overkomt en nouja hopen dat hij je leuk begint te vinden , zoniet dan denk ik niet dat het wat word.
  • Koop een nieuw zwempak,bikini ga morgne even naar de stad en koop een leuke nieuwe en ga dan gezellig zwemmen :wink: zodat je weer wat meer vrienden krijgt,
  • En dat met je opa heeft veel gedult nodig. Laat het over je heen komen en probeer er het beste van te maken.

Ik hoop dat je er een beetje wat aan had. iig heel veel suc6!!

ten eerste, over dat schoolgebeure; je zit voor jezelf op school he…
en over die 14 mensen op msn, het gaat niet om het aantal, het gaat erom wié het zijn, niet hoeveel er zijn, toch?
en dat met je opa… je moet blijven hopen dat het goed gaat.
en met het zwemmen, waarom ga je niet opzoek naar een leuke bikini?

en streetdance/majorette/turnen is wel een leuke sport.

Ojaa streetdancen is idd aan te raden :slightly_smiling_face:

x blijf gewoon vrienden met die 2 vriendinnen die je nu hebt, maar maak een beetje afstand, zodat je ook andere mensen ontmoet. en maak vrienden in je eigen klas, of iemand van de andere jaarlaag
x wat moet je met een jongen die je haat…je verdient beter.
x koop een nieuwe zwempak of bikini, kan best goedkoop in de H&M of op de markt ofzo.
x Je opa leeft nog? (: en je kan hem zo vaak mogelijk opzoeken als je wil. geniet er nog maar van.
x Aikido is leuk, leer je ook nieuwe mensen kennen (:

omdat het niet meer beter zál gaan met mijn opa en ik dat weet, en omdat ik de jongste ben in een groot gezin was hij best belangrijk voor me, het is moeilijk om hem te zien wanneer hij niet meer kan praten.
een bikini… ik voel me dik en ik mag me niet scheren van mijn moeder…

liefst een vechtsport, ik wil me goed kunnen verdedigen en ik kan wel een afreageersport gebruiken.

(ik zit in tweede en nu doet iedereen ineens heel anders dus)
die eerste tip is heel goed, maar wat moet je doen als iedereen behalve twee meiden liever veel afstand houden…(en nog wat vriendinnen in een andere klas)

volgens mij doen ze gewoon dom, heb je iets gedaan waardoor ze dat doen??

nee? dan blijf je gewoon aardig doen, en van alle stomme opmerkingen grapjes maken, of meelachen. tenzij ze echt kuwd doen, dan moet je voor jezelf opkomen, anders gaan ze denken dat ze dat elke keer kunnen flikken.

Krav Maga is een geweldige vechtsport! :slightly_smiling_face:

sterkte joh!

• even een tip: zwemmen met maandverband lijkt me geen strak plan ;]

-bij de h&m zijn in deze tijd meestal de bikini’s enzo in de uitverkoop!! (2 of 3 euro per boven of onderstuk) ga gewoon de stad in en koop wat leuke stukjes!! en anders via girlscene of marktplaats!

ik neem aan dat je niet echt ongesteld bent maar zwemmen kun beter met een tampon doen (;

een leuke vechtsport: ik vond kickboxen altijd heel leuk… maar het grote nadeel is dat je er altijd onder de blauwe plekken van terugkomt… goed alternatief: kickfun!! dat is zal maar vrijwel hetzelfde alleen dan zonder het sparren… je krijgt er een enorm goede conditie van en je krijgt er echt een super figuur van!

leuk om te doen waar je weer een beetje happy van wordt:
-project day zero (daarover vind je op girlscene ook leuke topics dus even
zoeken)

• internetshoppen
    -je kamer opruimen en pimpen

succes meid (:

niet zwemmen met maandverband, dat gaat eruit en zie je zitten, tampon (gewoon even proberen ook al zit het niet lekker, gaat wel goed zitten)

Ik denk dat je al genoeg tips hebt, als je je kut voelt kun je luisteren naar ‘change’ van taylor swift. Want het zal écht veranderen.

ik heb afgesproken dat ik alleen bij het avondeten kom op haar feestje.
ik heb geen ruzie gemaakt of iets anders in de klas maar na de zomvervakantie deed iedereen ineens heel raar tegen mij en ik geloof dat nietiedereen mijn vriendin even aardig vond maar nu willen ze mij ook ineens liever niet meer(en 3 andere vriendinnen zijn van school gegaan of blijven zitten)

Tips heb je nooit genoeg.

ik durfde het niet te zeggen maar alleen de tips:
eet chocola, niet zwemmen met maandverband, gewoon uberhappy zijn op school en doen of je blij bent, en wat vechtsporten beuren me niet heel erg op (kickfun lijkt me wat, alleen die naamXD)…
ik voel me gewoon heel leeg en verdrietig enzo zonder dat ik exact weet waarom(zijn banenen krom)