Ik voel me verschrikkelijk k**

Hoii,

ik ben al ongeveer een jaar verliefd op een jongen, maar nu blijft een van mijn beste vriendinnen hem ook leuk te vinden. En waarschijnlijk krijgen ze want je leest het van zijn gezicht af dat hij haar ook leuk vind. Maar dit is al de 3 dat een van mijn beste vriendinnen mijn crush krijgt. (3 verschillende vriendinnen)

En nu twijfel ik enorm over mezelf en moest het ever kwijt. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, heb ik het recht om boos te zijn op hem ofso? Moet ik blijven hopen? Je zou zeggen dat je na de 3e wat ervaring hebt maar dat is totaal niet zo… ik voel me zo veraden, het is toch altijd chicks before dicks?

xx

Je hebt geen relatie met hem, dus hij mag doen wat hij wilt. Weet die vriendin dat je hem leuk vindt? Praat met haar en zeg dat je je zo voelt.

Je bent nog jong zat, dus jouw ventje loopt nog wel ergens op deze grote aardkloot rond. Geduld.

Ja ze wist het, en dankje Luigi. Die reactie maakt me blij :relieved:

Er zijn nog genoeg andere leuke jongens op de wereld !

Als ze het wist en ze gaat er mee door is het alles behalve een beste vriendin van je.

En als die andere 2 het ook wisten van je vorige crushes, dan zou ik ff heel hard na denken of je wel vrienden met hun wilt zijn… want zulke dingen doe je niet uit respect voor elkaar, vind ik.

Als zij weet dat je hem leuk vind dan vind ik het niet netjes van haar om zomaar een relatie te nemen met hem. Dat bespreek je eerst en als het te pijnlijk is dan doe je dat gewoon niet, vind ik. Dat is ook niet leuk voor jou en wordt gewoon mega awkward.

Nee, je hebt geen recht om boos op hem te zijn. Je had geen relatie met hem dus hij heeft geen enkele verplichting naar jou toe. Het is niet netjes van je vriendin, maar dan moet je dat met haar oplossen.

Niet echt netjes van je vriendin. Hij kan er weinig aan doen, dus ik vind niet dat je het recht hebt om boos op hem te zijn. Ga anders eens met je vriendin praten?

Ik snap hoe je je voelt.
Ik ben 19 en als ik maar een jongen een beetje aantrekkelijk vind, vind mijn vriendin die ook wel aantrekkelijk en zij is heel ja, hoe zal ik het zeggen, zij gaat ook gelijk met hem praten met hem whatsappen en ik ben meer heel rustig en wacht af.

Het voelt heel kut maar dan denk ik, wat heb ik aan een jongen die mij geen eens leuk vind. En als hij mij leuk zou vinden zou hij geen aandacht aan mijn vriendin geven.

Het komt goed. Er komt iemand die jou echt wilt.

je hebt geen recht. je bent niet zijn vriendin en hij vind je niet leuk en je vriendin blijkbaar wel.
Het is niet echt een lekkere vriendin die gaat met de crush van dr vriendin maar goed, liefde laat zich niet tegenhouden.
Ik denk dat ik mn verlies zou lijden en afscheid zou nemen van die vriendin.
Zij zou mijn respect verliezen en ik zou zonder haar doorgaan.
Je meot er toch niet aan denken dat je hen straks ziet kleffen en je meot daar bij zitten.

En nu begint hij aandacht te trekken, het lukt hem wel hoor. Maar dat vind ik een beetje vaag. Ik snap er niet zo veel meer van maar ik ben ook niet boos op hem.

Ik denk dat je er niet zoveel aan kan doen, maar ik vind het wel lullig voor jou.
En ergens vind ik het ook een beetje raar dat je vriendinnen er mee verder gaan: ik dacht dat het girlcode was om niet iets te krijgen met de crush van een vriendin. Ik zou er met hun over gaan praten.

Ik zou dat écht niet pikken van mijn vriendinnen.

Oké maar dit is best wel lullig van je vriendin, zou het wel tegen der zeggen iig dat je je zo voelt en dat je t echt een naaistreek vind.
Maja t leven gaat door tis even kut maar gaat wel weer over, dit soort dingen gebeuren gewoon eenmaal. Je komt er wel overheen.

Aawh , dit klinkt wel heel klote . Ik denk dat het wel het beste is om hun gevoelens te accepteren en wees sws niet jaloers !

Ik begrijp hoe je je voelt.
Maar een jongen die jou niet leuk vindt, is het niet waard op een relatie met je te hebben. Denk daar maar gewoon aan en hopelijk ga je je vanzelf weer wat beter voelen. en stiekem hopen dat het uitgaat natuurlijk, ik hoop met je mee :grinning_face_with_smiling_eyes: