Ik voel me super rot! Wie kan me helpen?

Ik vind het super moeilijk om complimenten te geven.

Op msn durf ik het beter,maar k vind zelf dat ik dan erg laf ben. Ik heb al gezegd dat hij super aardig is, maar hij reageerd dat gelijk jij bent aardiger.

En dan heb ik het gevoel dat k het verkeerd doe!

Ik vind het super moeilijk om complimenten te geven.

Op msn durf ik het beter,maar k vind zelf dat ik dan erg laf ben. Ik heb al gezegd dat hij super aardig is, maar hij reageerd dat gelijk jij bent aardiger.

En dan heb ik het gevoel dat k het verkeerd doe!

Nou, ga dan een keer naar de bios met hem (je vriend). Als je hem leuk vind ofcourse, dat weet ik neiteens maargoed xD

Ik heb vannacht niet kunnen slapen door die 2 dingen die in mijn hoofdrondspoken. Maar k heb zo´n rotte tijd achter de rug. Geopereed aan m´n rug,schouder gebroken,beste vriendin al 3 weken in coma,paard inlaten slapen en nu dan dit!

IK WEET NIET MEER WAT K MOET DOEN!

Heeft er iemand tips? Misschien kan ik dan nog genieten van m’n 2 laatste dagen vakantie!

Zijn er echt geen tips? Door m’n ex en die vriend heb k vannacht niet kunnen slapen.

ZIjn er egt geen tips?

Nog steeds geen tips?:blush:

Ik hoop dat k door jullie tips mijn vakantie een beetje leuk kan afsluiten!

Ik heb net tegen die vriend gezegd: Je doet net alsof je me leuk vind, is dat toevallig ook zo? :blush:
Hij zegt: Ik weet niet of k je leuk vind, je bent sowieso super lief en ik wil een keer met je afspreken…

WAT MOET IK DOEN & WAT MOET IK TERUGZEGGEN :blush:

voel je je hier nou serieus rot om? mens, er zijn zoveel ergere dingen in de wereld.

Ja, ik voel er er serieus rot om.

Ik heb 4 jaar met hem gehad en nu doet ie helemaal boos tegen me. Hij flipt als k antwoord geef wat hij niet verwacht.

Nou kom over hem heen, het is toch niet voor niets uit? Als jij zegt dat je niet heen wilt omdat ie je geslagen heeft en je was blij omdat die vriend zij dat je er niet heen mocht gaan, nou dan ga je er niet heen, KLAAR.
zet het van je af, want als je zo denkt voel je je nog een jaar na die onvoldoende voor biologie rot als je snapt wat ik bedoel. doe even realistisch.

Wacht even. Je bent 13. Je hebt 4 jaar met hem gehad, en het is nu 4 jaar geleden toen jij (of hij) het uitmaakte. 4+4=8. 13-8=5. Je was vijf toen je met hem kreeg?
Iig, als je bang bent dat je ex je weer gaat slaan neem je iemand (die vriend bijvoorbeeld) mee. Dan heb je nog altijd iemand die je kan ‘beschermen’ als hij agressief wordt. Maar zie jij je beste vriend ook zitten of niet?

Het is natuurlijk niet voor niks uit.

Maar… ik weet niet wat k moet doen, hij valt me alleen maar lastig! Ik heb hem al geblokt op msn, maar nu krijg ik allemaal smsjes en hij staat best vaak voor mijn deur.

Zeggen dat ie moet oprotten. Anders laat je je ouders bellen. ;3

@ jemeenthet

Het is pas 1 jaar uit! Sorry mijn fout:$

Ik was 8 toen k met hem kreeg. M’n ex zei al neem dan een vriend mee, maar ik weet hoe agressief hij kan zijn en k ben bang dat hij die vriend gaat slaan. En dat vind k dan zo zielig voor die vriend :blush:

Ik weet niet wat ik van die vriend moet denken. Op msn krijg ik hele lieve complimenten met erin: Je bent super lief, je bent super aardig, je bent het enige meisje die normaal tegen me doet, ik wil met je naar de film.
Maar ik had aan hem gevraagd of hij me leuk vond, en hij wist het niet zo goed. Hij wilde een keer met me afspreken.

Haha, ik dacht al. x]

Maar als hij gaat slaan, sla jij terug. Emancipatie en zo.

Ga gewoon een keertje met hem naar de film gaan en kijk of er een ‘klik’ is. Je gaat niet dood van afspreken en waarschijnlijk heb je gewoon een hele leuke avond (en misschien een potentieel vriendje c:). Verder kun je nog altijd zien.

@ jemeenthet

Dankjewel voor je tips!

Ik zal gaan nadenken of k met hem af durf te spreken, want k ben er nog niet helemaal gerust op :blush:

Heeft er iemand nog tips?

Ik voel me super depri, en dat komt vooral omdat m’n ex net weer aan de deur stond!

Ik zou echt je ouders vragen of ze zijn ouders willen bellen. Of je belt zelf.

@ jemeenthet

Ik heb hem net gebeld en gevraagd waarom ie zo tegen me doet. Ook heb k zijn ouders gebeld en die vinden het super rot voor me, ze vertelde me dat hij me nog steeds leuk vindt en weer verkering met me wil. Z’n ouders hebben hem naar mij gestuurt met een grote doos chocolade.

Maar… k vind het gwn allemaal een beetje teveel worden. Eerst mij slaan, en dan nu een grote doos chocolade. Ik voel me super verdrietig en m’n beste vriendin ligt al 1.5 week in coma, dus k kan ook niet mijn hart bij haar uitluchten!