Ik voel me super rot! Wie kan me helpen?

Sorry als er al een forum van is.

Maar ik voel me super rot. M’n ex doet heel raar tegen me, en een hele goede vriend doet heel verdacht dat hij me leuk vind.

M’n ex vind dat k naar hem toe moet komen ook al is het al 1 jaar uit. Ik durf dit niet omdat hij me geslagen heeft. Een vriend heeft tegen me gezegd dat ik niet meer met hem om moest gaan. Dus ik was helemaal blij.

Maar nu zit dus een vriend heel verdacht te doen. Hij geeft me super lieve complimenten zoals… Je bent super lief enzo! Ook heeft hij gezegd dat hij graag een keer naar de film wil met me.

Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ik voel me super rot. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!

Heeft niemand tips? :blush:

vraag eerst aan je ex waarom hij opeens wilt dat je weer langs komt, en met die vriend zou je kunnen afspreken en dan gewoon kijken wat ie nou eigenlijk wilt :slightly_smiling_face:

@ Kimmieeee Dankjewel voor je tip!

Ik durf m’n ex echt niet onder ogen te zien!

Waarom wil je ex plotseling afspreken? Als hij je geslagen heeft, heeft hij echt geen respect voor je, dus afspreken met hem zou ik zeker niet doen. Luister naar je beste vrienden en vriendinnen, die weten wat het beste voor je is. Met die ene vriend die lief doet; wat voel jij voor hem? En spreek gewoon eens af, je weet nooit wat er van komt. Veel succes!

je hoeft je ex natuurlijk niet onder ogen te zien, je zou hem kunnen bellen en anders als je hem echt niet wilt zien of spreken via msn. afspreken zou ik ook niet doen aangezien hij je de vorige keer heeft geslagen. :slightly_smiling_face:

@ Kiekeboee

Ik snap niet wat m’n ex van me wil. Ik heb 4 jaar met hem gehad, en nu 4 jaar later voelt hij zich een soort van schuldig.

Voor die ene vriend weet ik niet wat ik voel. Hij is super lief, en geeft hele lieve complimenten, maar op school zegt hij helemaal nils

Er is niks mee om met je vriend naar de film te gaan, dat doen vrienden soms gewoon. je hoeft er niks achter te zoeken, maar dat van die veel complimentjes kan aan de ene kant wel en aan de andere kant niet iets betekenen, want het ligt eraan hoe hij is. Want sommige jongens doen heel close met meisjes, als ze gewoon vrienden zijn, en andere doen heel niet-close. dus als hij het laatste geval is, en opeens halve liefdesbetuigingen zegt, kan je je misschien wel wat gaan afvragen.

Zelf zou ik niet naar mn ex toegaan als hij me geslagen had. maar soms denk je dat het allemaal wel meeviel, net zoals je soms bij een film die je ooit hebt gezien, je hem later weer wilt kijken, maar dat je dan de slechte/ranzige/stomme stukjes bent vergeten. Mensen veranderen niet zo snel.

+ Ik denk dat je met je vriend moet praten. praaaat met de krokodil :] misschien zit hij ergens mee? Als je niet gaat praten gebeurt er sowieso niks.

Succes!

Laat die ex, ik meen het… Zulke jongens veranderen vaak niet.
Ik zou geen contact meer met hem zoeken.

En die vriend, tja doe niet moeilijk en vraag waarom hij zoiets zegt, als hij het zegt… Desnoods via een grapje…

Ik dacht echt dat er een mega lang, erg verhaal kwam…

@ Changed

Dankjewel voor je tips! Die vriend gaat best veel met meisjes om, maar k hbe hem nog nooit zoveel complimenten horen geven.

Door julllie tips ga ik sowieso niet meer naar m’n ex, die vriend zei het ook al. Hij zei: Straks wordt je weer geslagen!

Ik ga binnekort met die vriend praten, maar meeer tips is altijd goed, want ik voel me gwn heel rot!

@ xDniess

Ik had gevraagd waarom hij dat allemaal zei, maar hij weet het zelf ook niet zo goed!

Zijn er nog meer tips?:blush:

Owja, leuk antwoord! hihi
Nouja, wat wil je zelf van die vriend? Zie je het zitten om zachtjes aan een relatie te beginnen?

@ xDnies

Ik weet niet wat ik van hem vind… hij doet super lief tegen me op hyves en msn. Maar op school doet ie iets minder aardig, maar k had m’n schouder gebroken en hij was diegene die telkens naast m liep zodat er niemand tegen aan liep!

Zijn er nog meer tips? Want ik voel me zo rot dat k gwn super depri ben :blush:

Hoe simpel kan het zijn…
Waarom zou je terug gaan of überhaupt met een jongen/ex willen praten die je geslagen heeft.
En als die andere gast je leuk vindt, zeg eens wat leuks terug en ga gewoon op een date, vraag hem uit, doe wat geks.

ik zou gewoon duidelijk tegen je ex zeggen dat je niks meer emt hem wilt doen (als je niks meer wilt doen natuurlijk xD). En idd kijken wat je vriend wil? Want als jij hem ook heel leuk vind kan het wat worden ofzo?

@ Amadorintha

Ik vind het super moeilijk om wat leuks terug te zeggen:$

@ Demoontje:

Ik heb m’n ex al 2x een kans gegeven. Ik heb super vaak gezegd dat ik niks meer met hem wil doen. Woensdag stond hij zelfs bij mij aan de deur… ik vind het niet erg om tegen hem te praten… maar wel moeilijk om hem te zien. Woensdag was ik echt super verdrietig alleen maar omdat hij voor de deur stond!

Hm gewoon interesse tonen en vragen stellen, en dingen zeggen zoals ‘oh wat leuk! (:’ helpen ook al. En gooi er een complimentje in als het gesprek dat toelaat. Verder ben ik ook geen koppel-goeroe maar die basisdingen zijn heel simpel hoor. :'3