Ik voel me STOM

Hey,

Mij even voorstellen best. Ik ben Aurélie, 18 jaar jong en ik woon in België.
Ik ben vrijgezel en ik denk dat ik er best wel mag wezen.
Nu telkens als ik uit ga, leer ik een jongen kennen met wie ik het gevoel heb dat het klinkt en iets kan worden… maar altijd op het einde van de avond willen ze gewoon seks met me hebben. Soms hebben ze zelf al een vriendin.
Ik weeet niet hoe het komt, maar straal ik seks uit of gemakkelijkheid ofz?
Waarom zijn jongens enkel op één ding uit,

Trouwens natuurlijk ga ik daar niet op in en als ik weet dat ze een vriendin hebben stop ik meteen met flirten. ik wil niet het derde wil aan de wagen zijn, maar ik voel me nu echt gebruikt ookal hebben ze me gelukkig niet gebruikt.
Heeft nog iemand zulke gevoelens?

Aurélie

ik weet niet of jij seks uitstraalt, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik denk dat inderdaad veel jongens op één ding uit zijn. Ik maak die ook veel mee hoor, je bent niet de enige.

1. ligt het aan mij, of is jouw zinsbouw heel raar?
  2. kijk, het kan altijd zo zijn dat je er best ‘makkelijk’ uit ziet en daarom een bepaald soort jongen aantrekt. hoe zie je er meestal uit als je uitgaat? misschien moet je er gewoon iets meer op letten, en niet zo makkelijk meegaan in het flirten van anderen.

Wel, ik kleed me echt niet slettig fz en ik ben ook zo helemaal niet ingesteld.
Maar, het is echt alsof jongens maar op één ding uit zijn en dat vind ik zo jammer gelijk. nadien zie ik ze vaak nog terug en is het zo van… ‘hey Aurélie, alles goed. Wat er gisteren gebeurd is moet niemand weten hé’… zo van … HALO gast?!
Ik bedoel ik ben blij dat ik het karakter heb om nee te zeggen, want oké ik geef toe. soms heb ik ook echt wel zin maar… je merkt gewoon van… neen Aurélie das niet goed.
Ik denk dat ik gewoon een tijdje thuis blijf :slightly_smiling_face:

zoooo overduidelijk getranslated

Ik kom werkelijk NOOIT in een discotheek of iets dergelijks, dus ik kan er goed naast zitten. Maar het hele punt van dat uitgaan is toch kijken & bekeken worden? En flirten en dan met elkaars achterste tegen elkaar aan staan wrijven. Dus ik vind dat niet raar dat bijna alle jongens daar een meisje willen scoren en uiteindelijk misschien seks willen, als je dat niet wil moet je er ook niet op ingaan als ze beginnen flirten met je…

Hmm. Misschien ligt het aan je kleding of flirt je juist op een verkeerde manier. Sommige jongens pikken dingen al snel op als “ze wil seks met mij”.

Er zijn ook genoeg jongens die een gezellig meisje zoeken, waarbij het niet om de seks gaat.

Ik zou wat minder erop los flirten en jongens ook wat iniatief voor jou laten nemen. Als je zelf met iedereen gaat flirten zien jongens je ook al een ‘simpele’ prooi, en komt dat seks gedeelte ook snel terug.

En wat vlientje zegt kan ook nog is best kloppen ja.

Haha nee dat is gewoon ‘Belgisch’ :’)

ik heb dit ook wel eens, weet ook echt niet waar het aan ligt!

je hebt trouwens een mooie naam (:

“Mij even voorstellen best.” Wow. Ik dacht altijd dat Belgisch gewoon Nederlands was met een beetje een accent en een paar rare uitdrukkingen…?

Ik snap wat je bedoeld. Als ik een leuke jongen in een discotheek ontmoet zou ik het zelfs leuk vinden gewoon contact met diegene te hebben én te houden, maar jongens willen een avondje met je zoenen of seks en dan is het wel weer best. Tja.

Wel maar ik neem zelf nooit initiatief, het zijn altijd zij die op mij afkomen. en ja, je begint dan wat te praten, te lachen, allé ja… ge kent dat wel. En dan soms begin ik er ook wel mee te kussen maar enkel als ik er echt een ‘vonk’ mee heb natuurlijk. en dan de dag nadien… gedaan met de pret.
Ach, jongens… zullen ze het ooit leren hoe ze een meisje moeten behandelen?

haha, Belgisch is dus blijkbaar anders. ik dacht eigenlijk ook dat nederlands en belgisch weinig verschillende. :slightly_smiling_face:

Ach, mss ligt het wel een beetje aan mij. (ik ben wel op zoek naar een relatie, niet naar een one night stand mss snappen jongens dat niet). Dankjewel trouwens,
x

Dat heb ik hier nog al mensen horen zeggen hoor :’) Meestal mij best even voorstellen maar mij even voorstellen best is hier echt niet zo vreemd…

Ik ben een Antwerpenaar en ik heb zoiets nog nooooit geschreven :’)

Maar on topic : klinkt raar maar je straalt het niet uit. Eerlijk : 90% van de mannelijke bevolking op 'n feestje zoekt 'n onenighter. Het is gewoon niet de plek om 'n serieuze relatie te zoeken. Als je daar wel iemand ontmoet : wimpel de jongen af zodra hij begint over seks en zeg luid en duidelijk dat je zoiets bewaart voor 'n relatie. Altijd duidelijk zijn, van in 't begin!

Antwerpenaren zijn dan ook een ras apart :slightly_smiling_face: (positief bedoeld hé) Ik ben nen gentenaar :slightly_smiling_face:
Ja, da heb ik nu wel gemerkt. Maar meestal vragen ze het zo indirect, zo van je kan op mijn kot blijven hoor. Je kan blijven slapen… en als ik nu wegga zeg ik gewoon dat ik al iemand heb… pff… voor mij even geen jongens meer :slightly_smiling_face:

Tenzij, als ik een goede tegen kom :wink: maarja, waar da? ach dromen mag zeker?

Mensen uit Vlaams-Brabant spreken ook niet zo.

ik denk dat het niet aan jou ligt maar aan de locatie. Over het algemeen zullen de jongens die je proberen te versieren in een discotheek niet op zoek zijn naar een relatie.

Oh en je bent niet stom.

Je moet echt niet verwachten dat je bij het uitgaan een jongen voor een vaste relatie vindt, eerder het tegenovergestelde.