Sinds een paar maanden voel ik me echt heel slecht en ik weet niet echt precies waarom. Het begon toen ik op kamers ging en aan m’n studie op de uni begon. In het begin dacht ik dat het gewoon nog puur wennen was, maar ik heb het nu nog steeds.
Elke keer als ik op zondagavond weer terug ga naar Groningen voel ik me echt zo verdrietig omdat ik weer wegga (maar dat is 's avonds als ik in Groningen ben wel weer weg, en doordeweeks heb ik er ook geen last van). Ik was bang voor cijfers/toetsen die nog moeten komen en ik was like, straks wil ik intekenen voor een vak voor semester 2 en zit dat al vol of weet ik het, maar dan zeg ik telkens tegen mezelf van ‘het komt wel goed, als het een onvoldoende is doe je gewoon een her, dat met die vakken komt heus wel goed’ maar het helpt niet en ik weet ook niet goed of m’n slechte gevoel daar wel vandaan komt.
Het is echt zo’n knagend en zeurend gevoel in m’n onderbuik en ik weet niet goed wat ik moet
Soms lig ik 's nachts ook gewoon te huilen in bed zonder echt een duidelijke reden. Weten jullie misschien wat ik hier tegen kan doen? Zo niet, het was in ieder geval al fijn om het even te uit te typen.