ik voel me schuldig

K

Waarom zou je je schuldig gevoelen? Je hebt het niet expres gedaan en dat weet hij.:slightly_smiling_face:

Tja, het enigste wat je kan doen is srry zeggen

dankjullie, moest het gewoon ff kwijt!
heb ook wel srry gezecht… (moest opzich ook wel lachen in mezelf! hij is echt wel gemeen!)

Haha, ik moest denken aan mean girls
toen een meisje de schuld kreeg dat ze iemand voor de bus had gegooid, en daar ook nog complimentjes om kreeg :'D

haha eva ja dat was echt vet grappig op de gang haha ;’)
Ik ken die film! Mean girls, echt vet leuke film (:
eva je moet je niet zo schuldig voelen hij is egt een eikel
xx

boeien!

Je kreeg bijna een gele kaart?
Wist niet dat jullie aan het voetballen waren :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed je deed het toch niet expres? Dus hoef je je ook niet schuldig te voelen

eeeh, ik zou me niet schuldig voelen hoor xd. gewoon sorry zeggen en that’s it

titel moet duidelijk zijn.

Op mijn oude school heb je dat ook hoor, gele kaart waarschuwing, rode kaart schorsing =P

Maar als je het niet expres deed, moet je er niet schuldig over voelen =).

Ik typ dit andwoord vanaf mijn Packerd Bell laptop thuis.
Jaa sorry het heeft er niks mee te maken maar wat intreseert het dat je op een Macbook zit?

OT: ik zou me werkelijk heel stoer voelen. (:

Haha oke, ik had er nog nooit van gehoord.
Wij werden gewoon de klas uit geknikkerd en dan moest je een ‘verwijderingsbrief’ gaan halen.

lol, ik vind het best grappig xD

hij heeft je toch vergeven! en het was een ongeluk :stuck_out_tongue: je moet je niet schuldig voelen!

nee hoor meid, jij deed het niet met opzet, je hoeft je nergens schuldig om te voelen.

Bij sommige was het een sport om zoveel mogelijk gele kaarten te halen :’). Ze (de jongens ofcourse) lachten er alleen om en zeiden dan: ‘dat is nummer 7! op naar de 10!’
ofzo iets.
Leraren natuurlijk boos dat ze niet serieus werden genomen. =P

Als iemand niet geleerd heeft voor een proefwerk van later op de dag en geen absentie wil gaat ie altijd in de klas kutten, dan word je er namelijk uitgestuurd en kan je op de gang de rest van het uur leren voor je proefwerk.

haha, dit is nou precies wat ik ook dacht toen ik dit topic op me MacBook las xD