ik voel me saai

Soms zou ik willen dat ik ook zo’n meisje was die elk weekend uit gaat en met 3 jongens zoent. Aan de ene kant vind ik het wel een beetje sletterig als mn vriendinnen weer eens vertellen met wie ze nu weer hebben gezoend. Maar ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers… Ik ben geen lelijk meisje maar toch best wel verlegen. ( heb nog nooit gezoend ) En omdat ik over een half jaar pas 16 wordt kom ik nog geen discotheeks hier in de buurt in. Op zaterdag avond zit ik meestal gewoon thuis.

Ik hoor vaker van mensen dat ik saai ben omdat ik nog nooit dronken ben geweest of heb gezoend. Vinden jullie dat ook?

hoor je dat je saai bent omdat je nog nooit dronken ben geweest of hebt gezoend? omg, straks ben je saai als je je nog nooit in coma hebt gezopen -.-

niets van aantrekken, doen wat je zelf wil. Ga op zaterdagavond gewoon met vriendinnen thuis zitten ofzo, gezellig film kijken, of naar een feestje van iemand.

Nee.
Waarom zou je dat willen dan? Voor de aandacht of dat anderen je misschien niet saai vinden? Of zodat je over je verlegenheid heen komt?

Ik zoen zelden en ik drink nooit, totaal geen problemen mee ook. ;p

ja je komt dan wel (snel) saai over voor de meeste mensen. Maar fuck hun. Ik ben 2x uitgegaan en ik vind het stom, ben nog nooit aangeschoten geweest of heb gezoend. En ik ben 17.

nee helemaal niet. ik ben net 16 en ga nu wel eens uit, maar ik zit net zo graag lekker thuis op de bank :’)

En lekker onaardig om te zeggen dat je saai bent, alleen rekening houdend met of je uitgaat, drinkt en zoent. Dat heeft naar mijn mening niets met saai of niet saai zijn te maken. En je bent nog geen eens 16 dus kan jij er wat aan doen dat je nog niet uit kan…

valt wel mee hoor meid :wink:
als je 16 bent moet je gewoon een x meegaan en kijken of je t leuk vind
en anders lekker op de bank blijven in je pyjama :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal !
Ik voel me al een stuk beter :slightly_smiling_face:

Met hoeveel jongens je gezoend hebt maakt je niet tot wie je bent hoor (: don’t worry.

Uiteindelijk wilt de jongen toch altijd liever een meisje die nog nooit gezoend heeft, dan een meisje die de hele wereld aflebbert, wees er trots op dat je je niet zomaar weggeeft.
Zo’n meisje op een avond in de disco is vaak geen blijvertje hoor.

Ik vind het ook saai als er geen drank is ja
Maarja, je bent nog best jong, je hebt nog genoeg tijd om te drinken/jongens te scoren etc.
als je dat echt wilt, komt dat vanzelf nog wel

oh en edit; andere jongens vinden het vaak fijner als je met minder jongens hebt gezoend dan met keiveel

Wees blij dat je niet zo bent, je hebt ten minste nog een beetje klasse.

oh bij mij precies hetzelfde hoor;) ik ga altijd met een groep vrienden uit, en zo ongeveer iedereen drinkt en er zijn er altijd 1 of 2 dronken, en ik ben als enige de hele avond en nacht nuchter;) wees er trots op;) ik ben zelfs toegezongen dat ze trots op me waren dat ik niks had gedronken xD ook zoen ik niet met elke jongen, je wordt dan alleen maar gebruikt;) wees er trots op dat jij wel zelfrespect hebt;D

Je bent saai als je geen persoonlijkheid hebt.

Ja tegenwoordig ben je inderdaad saai als je je niet aan de maatstaven houdt die de meeste pubers hebben ingesteld.
Ik drink ook niet en heb ook nog nooit gezoend, en ik ben 16, dus voor hen ben ik ook saai.
Soms trek ik me er wat van aan, maar meestal niet. :slightly_smiling_face:

Ja, dat dacht ik vroeger ook altijd als ik niet uit ging enzo,
maar dat komt vanzelf wel en je moet gewoon doen wat jij het liefst wil doen in het weekend.
En 3 jongens zoenen in 1 weekend lijkt me niet de oplossing?
daaar wordt je echt niet gelukkig van ofzo :’)

Ik dacht dat eerst ook altijd, en ik heb pas voor het eerst gezoend toen ik 17 was. En nu ben ik gewoon heel blij dat de eerste keer was met iemand waar ik helemaal gek op ben.
Echt ik heb het bij vriendinnen gezien, die in een weekend meerdere jongens hadden. Maar die kregen een bepaalde reputatie en ze komen er echt heel moeilijk vanaf. Dus wees gewoon jezelf en dan komt het allemaal goed!

Oooh dit is zoo herkenbaar. Ik ben 17, ben nooit uit geweest, ben nooit aangeschoten of dronken geweest. En heb tot m’n 16,5 nooit gezoend. Daarna werd ik enorm verliefd op iemand, we kregen wat, we hebben gezoend en nu bijna een jaar later zijn we dolgelukkig. Ik ga nog steeds niet uit, en ik mis niks…
Iedereen heeft een ander leven, geniet ervan op je eigen manier.

Ik ben 18 en ik houd ook niet van dronken worden en met vreemde gozers, iedereen z’n eigen hobby’s ghehe.

same problem.

Ik snap het wel, ik had het namelijk ook. Tot dat ik een vriendje kreeg en voelde ik me opeens helemaal niet meer saai… Nu ben ik juist blij dat ik niet iedere week met iemand anders heb gezoend.