Ik voel me rot..

Ik voel me al dagen rot,
mijn beste vriendin’s moeder is een een paar dagen geleden overleden.
en de begrafenis zou morgen zijn…maar mn andere beste vriendin ook
haar beste vriendin heeft wel een kaartje voor de begrafenis gekregen en ik niet!
en het is morgen, ik voel me echt rot derom. nu kreeg ik via te horen
dat ze me vergeten was een kaart te sturen. een beste vriendin vergeet
je toch niet? en ik zie ook super tegen morgen op ik ga namelijk wel want kreeg via die andere beste vriendin te horen dat ik wel mocht komen…
Herkent iemand zich in dit verhaal?

Rot voor je. Maar hee, als je moeder overleden is, ben je er denk ik niet helemaal bij met je hoofd. Ik vind het zo gek nog niet van haar dat ze jou vergeten is een kaartje te geven. Ik bedoel, ze wilt wel dat je komt, dus er is in feite niets aan de hand. Maar misschien neem ik het nu allemaal te luchtig op, maar goed. Wees er gewoon voor je vriendin, daar zal ze op dit moment meer aan hebben dan dat jij gaat lopen zeuren over een kaartje wat zij vergeten te sturen is, terwijl zij wel meer dingen aan d’r hoofd heeft.

Ik herken me er niet in, maar misschien moet je even direct aan je vriendin vragen of je wel gewoon mag komen en het niet via via te horen krijgen? Succes, want het is echt niet leuk als je vriendin in zo’n situatie zit.

Nou het zal mij niets verbazen hoor dat je mensen vergeet omdat je moeder is overleden. Misschien een beetje respect voor en je in haar verdiepen. Zij heeft het nu moeilijk en niet jij. (Teminste je hebt het waarschijnlijk een heel stuk minder moeilijk.)

Ik zou er op dit moment niet te veel om geven
ze heeft je hoe dan ook nodig, je moet gewoon gaan en haar steunen. Als mijn moeder was overleden zou ik waarschijnlijk maar 1 iemand bellen ofzo of een kaart sturen gewoon omdat je daar écht geen zin in hebt op dat moment…

Bedankt dat jullie reageren,
Ik ga ook gewoon maar ik heb haar nog niet gesproken
alleen over msn want ik was ziek en zij was waarschijnlijk
ook niet op school en ik kon haar niet bellen want ik was mn
stem kwijt! Maar ik ga morgen, en ik voel me al een stukje
beter. :cold_sweat: