De laatste tijd word ik echt geconfronteerd met dat ik oud word
Mijn werkleven is zo saai. Ik werk veel te veel, heb nauwelijks tijd en energie meer voor leuke dingen, vrienden en familie. Ik heb het gevoel dat mân jeugd nu echt klaar is en dat het vanaf nu alleen maar bergafwaarts gaat :â) Voor mijn gevoel zijn alle leuke dingen geweest toen ik 16 was. Wat ook meespeelt is dat ik niet echt vrienden heb die ik regelmatig zie. (Voor je beeldvorming: toen ik 16 was had ik een fantastisch sociaal leven)
Ik ben wel op zoek naar een andere baan waar ik misschien minder kan werken, zodat ik meer tijd heb om hobbyâs ed op te pakken, maar dat schiet nog niet echt op. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar dingen die ik nu al kan doen, om mân leven minder saai te maken en meer spontane dingen te ondernemen.
Herkent iemand dit? Wat zouden jullie voor spontane en leuke dingen doen om de saaiheid te verdrijven?
Het mogen echt de meest random dingen zijn.
Dank!
PS: Aan dingen als âmaak vriendenâ heb ik niet zoveel, daar ben ik al vrij lang mee bezig en dat gebeurt niet 123. Maar bĂșiten dat denk ik dat er ook dingen zijn die je in de tussentijd kan doen om een positievere instelling te krijgen.
PPS: ik heb mân beginpost herschreven omdat ik erachter kwam dat het echte probleem was dat ik gewoon niet tevreden ben over mân leven.