Ik voel me nogal alleen

Hey meiden,

Ik wil enigszins mijn hart luchten en jullie adviezen hebben.

Aantal maanden had ik alles nog helemaal naar me zin, ik had een heel gezellig groepje vriendinnen en een goede band met hun. Nu de laatste weken krijgen die meiden een vriendje, mijn band met hun word steeds minder.
Ook mijn broers krijgen weer een leuke vriendin en nu zit ik hier elk weekend een beetje in mijn eentje want iedereen is bij hun “relatie”

Ik baal hiervan, ik voel me een soort van in de steek gelaten. Ik heb dit al bespreekbaar gemaakt met hun, en ze zeiden dat ze er op zullen letten maar ik merk er nog weinig van. Ik gun het ze allemaal van harte maar met mijn gevoelens houden ze weinig rekening mee.

Ik voel me echt ontzettend alleen ondertussen en mijn ouders weten hiervan maar hebben geen idee hoe ze me kunnen helpen.

Hebben jullie enige tips? Zodat ik me misschien wat minder alleen voel of “verlaten”?

Alvast bedankt <3
:cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Probeer het nogmaals voorzichtig aan te kaarten of ga ZELF eens wat organiseren.

‘He meiden, willenjullie eens een avondje uit met alleen de dames :wink: Ik mis het wel.’ en vraag het over een maand /3weken of ze kunnen.

Zoals Soundsoldier ook al zei geef het nog eens aan of organiseer zelf iets. Je kunt ook een keer met iemand buiten je groepje afspreken, iemand waar je goed mee kunt. Maar ik begrijp je 100% als je dit niet wilt, ik doe het zelf namelijk ook niet. :cold_sweat: