Ik voel me niet vrouwelijk

Ik voel me de laatste tijd niet vrouwelijk genoeg.
Ik weet niet zo hoe het komt.
Ik zou tips willen over hoe ik me wel zo zou kunnen voelen.
Ook al klinkt het best belachelijk.
Maar het geeft me wel weinig zelfvertrouwen.

Je kan het in je kleding veranderen.
Je kan ook bijvoorbeeld mooie lingerie setjes kopen, shirtjes met wat meer decolaté of iets dergelijks. Of je haar los in de plaats van saai in een staartje.

Ik heb het vaak als ik gewoon een vest draag en een broek, dan voel ik me echt totaal niet vrouwelijk, haha.

Heb het er over met je vriendinnen en ga dan meide dingen met ze doen? :flushed:

Met je haar zwieren! (ik weet niet of je lang haar hebt :cold_sweat: )

Misschien komt dat vanzelf nog,

maar probeer anders make-up,rokjes,jurkjes,pumps ed

Als je er vrouwelijk uit ziet voel je je waarschijnlijk ook vrouwelijker

dat doen we al maar het helpt me niet zo

-

Ik weet hoe het voelt :'D Maar dat heb ik eigenlijk altijd, ik heb een zo NIET vrouwelijk figuur :‘D Ik heb amper heupen, en wat je nu nog aan heupen ziet zijn die facking love handles, en dan ook nog een flat ass. Maar goed wat doe je eraan he :’)

Ik heb juist een beetje brede heupen xD (niet heel breed maarja)
Maar weer on topic: Van kleding wisselen enzo? (Van de kleding die je nu draagt naar ‘vrouwelijke’ kleding…)
En wat de rest zegt.

• Haar los?
  • Hoge hakken?
  • Vrolijke kleuren dragen?
  • Meer sieraden?
  • Shirtjes met open decollete?
  • Meer make up?
  • Nagels lakken?

ik draag gewone jeans en redelijk open topjes
soms eens make-up
maar jah…
ik zal het tutten eens proberen (:

ga geen open topjes dragen
het moet niet slutty worden…

Ga naar de kapper en neem een nieuw kapsel.

Hakken dragen, vrouwelijkere kleding dragen, vrouwelijke dingen doen [nagels lakken, kapsels uitproberen etc.].

Weet je wat erger is: Als sommige jongens tegen je zeggen dat je geen vrouw bent >.< En dus als mannelijk beschouwen. Like me. ö

Oww, en voel je je zelf vrouwelijk?

hoe voelt dat dan aan… ?

slecht, duuhh :stuck_out_tongue:

Vind je het eerlijk heel erg dat je je niet vrouwelijk voelt? Want er zijn ook gewoon meiden die van nature een beetje meer de mannelijke kant op wijken omdat ze dat fijner vinden.
In ieder geval als je vrouwelijker wilt zijn om meer vriendinnen te krijgen zou ik het je afraden om te veranderen. Dan doe je de hele tijd dingen die je normaliter niet zou doen, en ik denk niet dat je je daar beter door gaat voelen.
In ieder geval, als je echt voor jezelf wilt dat je vrouwelijker wordt zou ik als eerste eens gaan kijken wat meisjes om je heen doen en wat jou ook wel leuk lijkt. Zo kun je af en toe misschien iets meenemen uit de winkel waar je normaal altijd van dacht dat je het nooit zou kopen, maar wel heel erg vrouwelijk is.
Af en toe een meidenavondje met maskertjes, leuke films en een paar leuke bladen is ook echt een aanrader.

Als jij dat bent op die foto dan dan hebben die jongens baksteen in hun ogen.