Ik voel me niet thuis op me nieuwe school :(!?!

Hallo,
Zoals je al leest in de titel voel ik mij niet prettig op mijn nieuwe school, ik zou nu wel ff uitleggen waarom.

Ik zat in de 1e en 2e en nog een x de 2e (ben blijven zitten, helaas door pfeiffer) zat ik op een school, waar ik het echt niet kon goed vinden met de directeur.
Mijn ouders waren spuugzat van hem en begonnen me langzamer hand me een beetje te pushen dat ik na die ene school (waar ik nu dus op zit) moest gaan.
Nu zit ik erop en ik mis mijn oude school vreselijk erg. Ik dacht dat ik mezelf er goed aan deed om na een andere school te gaan. Nieuwe frisse start zo gezegd.
Maar ik kan niet mee komen, de pauzes zijn te druk voor mij en ik voel me gewoon niet thuis op mijn nieuwe school kun je wel zeggen wennen maar ik heb bij mezelf gewoon geen fijn voorgevoel (if you know what i meen :wink: ). Op mijn oude school had ik erg veel vrienden en was met een aantal leraren goed bevriend. Ik weet niet wat ik nu moet doen… Ik wil het liefst weer terug na mijn oude school. Ik ga morgen denk ik ook na schooltijd ff praten met mijn oude mentrix die ik al 2 jaar heb gehad. Zij zei tegen mij als jij terug wil komen, dan moet je het mij zeggen. Die directeur wat ik toen had heb ik nu helemaal niet meer want die doet alleen de 1e en 2e klas. Dus nu voel ik me nog kutter.
Maarja ik snap wel dat jullie nu denken aiii domm als je goed kon vinden op die oude school waarom ging je weg. Maar eerlijk gezegd zag ik dat niet in…
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik heb het echt nodig…
(En ik vind het vooral moeilijk om tegen mijn ouders te zeggen, mijn ouders weten dus nu ook nix of wat dan ook.)

Xx(L)!

zo te horen wil je graag naar je oude school terug, ik zou dan toch echt met je ouders over praten =).

maar zit je nou in de 3e of niet nu want dan zou je geen last meer van hem krijgen volgens mij?

Please mensen ik heb echt hulp nodig, ik heb nog nooit zo erg probleem gehad dat ik nu een topic plaats…

Ik ben bang dat mijn ouders boos worden, omdat ze zelf echt hekel aan die directeur hebben. En is het niet een gedoe om na een andere school te gaan. Maar ik voel mij echt ongelukkig telkens als ik fiets wil ik na mijn oude school fietsen :frowning_face:!

ja ik snap je helemaal, ik vind het ook altijd vervelend om iets te vertellen aan me ouders als ik denk dat ze er niet al te positief over gaan reageren. Misschien kan je oude mentrix je ouders bellen en erover praten?

Dan worden ze denk ik ook boos omdat ik het dan ze zelf neit heb verteld of dan denken ze dat ik me aanstel. Maar ik voel me gewoon niet prettig kan op het moment wel janken dat ik zo’n fout heb gemaakt terwijl ik dacht van okee dit word vor mij leuk schooljaar terwijl ik het nu al niet kan vinden

Praat met je ouders, probeer met een oplossing te komen waar jullie beide wat aan hebben. Bv:
Ik probeer het nog 2 maanden als het dán nog ongemakkelijk is op school ga je naar je oude school &&; Doe je extra hard je best blablabla.
Ik zeg maar iets :’)
Succes, Ik heb hetzelfde.
Ik krijg alleen met ouders niet echt overtuigd…

meid, ik ben jebeste vriendin en ik ken je goed, ikweet hoe jeje voelt, en dus niet op je plek, het is een verschrikkelyke situatie want jew eet dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt, by dank door je ouders, die je pushten na die school te gaan, jij moet de juist beslissingen maken, en er voor zorgedus met jementrix prate morge, kzie je morge opschool, en dan vervolgens advies vragen aanmevrouw bosman, die weet hoe je bent ze heeft je 2 jaar in de klas gehad, dan zal je verder kunnen oordelen. xx

Aah wat kut :frowning_face:, Waarom voel jij je niet thuis op je school?
En waarom ben je na andere school gegaan zelfde reden.
Maar ik wil het geen 2 maanden volhouden ik wil NU weg. Het liefst voor de herfstvakantie

Nog meer mensen die me alsjeblieft kunnen helpen?

dankjewel skad dit word erg moeilijk voor me…

hihi, 1 maand dan ? xP
Ja, het suckt echt.
Nee mijn reden
We hebben 3 scholen.
1: Voor heel de 1ste graad
2: Voor heel de 2de + 3de graad (behalve Bso, die laagste richting, weet niet hoe het noemt in Nederland)
3: Voor heel het 2+3de graad die bso volgen.

Nou, ik kom dus van de kleine school voor alle 1ste graadmensjes xP
Daar had ik best veel vrienden, tot nu. Al m’n vrienden doen bso ofz. Dus zitten ze op eeen andere school dan mij, of veranderen van school. Enz… Ik heb bijna géén vrienden meer op m’n EIGEN school en dat haat ik, ik voel me er dus totaal niet thuis. Dus wil ik naar het 1ste graad terug om het jaar daar over te doen dan zit ik met een vriendin in de klas + nichtje. En m’n jaren waren in het middelbaar al moéilijk! Lang verhaal…
Daarom dus xP (Zit btw: in 't 3de middelbaar)

Poeh klinkt erg in gewikkeld dus je woont niet in nederland :stuck_out_tongue:?
Ik zit ook in de 3e nu :slightly_smiling_face:

Nee, België (a)
En ja het derde.
Weetje, conclusie is:
Ik zit op een school waar ik geen vrienden (meer) heb.
En ik wil terug naar m’n vorige school waarbij ik moet blijven zitten.
Ik vind het niet erg, dat voel ik me terug goed maar m’n ouders dus wel.

Ik zou je zeggen, toen ik moest blijven zitten baalde ik er echt van. Ik vond het VER-SCHRIK-KE-LIJK. Ik had een additude van hier tot ginde gekregen omdat ik die kinderen van mijn klas echt nix vond. Maar op een of andere manier mochten sommige van de klas mij wel :stuck_out_tongue:. Maargoed jij moet bij jezelf na denken kun jij nog jaartje volhouden en denk je ook ik kan vrienden maken. Of denkje netzoals ik: ik voel me gewoon niet prettig op de school.
Ik heb wel paar vrienden op nieuwe school. Maar probleem is met mij ik vertrouw mensen niet snel en daardoor kom ik best gesloten over. Maar als je me eenmaal kent ben ik heel druk. Hoe zit jij in elkaar?

Nou ik kon vandaag niet praten met mijn oude mentor want ze was er niet.
Ik heb vandaag wel gepraat met mijn vader en moeder maar wel apart.
In de ochtend heel kort met mijn moeder. Ze schreeuwde en was heel fel tegen me ze zei; Wij hebben deze school voor jou gekozen en je blijft erop. Het gaat om jouwn opleiding. En toen begon ze over dat ik veelste vroeg een vriendje had enal. Ik weet niet misschien zit dher meer dwars maar ze reageerde vrij vel. Ik heb net ook met mijn papa apart gepraat. Hij zei;" maar je kunt nu ook niet wisselen , ik had wel van je verwacht dat begin misschien moeilijk voor je is. Maar praat er met de Directeur (van mijn nieuwe school) over misschien heeft hij meerdere gevallen zoals jij gehad. Wij vinden deze school 10x beter dan je oude school en je oude vrienden waren niet veel soeps."(ik vind dat zelf nog wel mee vallen ze doen geen rare gekke dingen en me pa weet niet eens met wie ik allemaal omga.)
" En gelijk van scholen wisselen kan ook niet want dan zit je weer einde van het jaar en dan is het misschien toch heel anders "

Zo nu weten jullie wat meer van wat ik dus heb gedaan.
Ik voel me nog steeds erg kut. Ik vind ene kant echt kut omdat ik me oude school mis. maar aan andere kant denk ik op nieuwe shcool heb ik frisse start. Maar het is gewoon zo druk, het is zo anders…
Kun je eigenlijk wel zo tussen een school jaar wisselen…
Ik heb wel x gezien dat mensen dat doen. Maarja… Ik weet niet ofi k zin heb om met mijn nieuwe directeur hier over te praten. Want ik ken die gast niet eens ofzo… En dan moet ik met een wild vreemde gaan praten over mijn gevoelens dat ik het niet prettig vind op zijn school en strax ga ik janken ofzo omdat ik echt spijt heb
Maarja ik hoor het van jullie ^^

hoe kun je dit verwijderen…
want ik heb genoeg tips gehad…