Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot me vriend

Betekend dit dat je relatie niet gaat werken? Ik heb het namelijk al erg lang en wat ik ook doe het komt niet terug

Het komt niet terug, heb je het dan wel gehad? Bij je vriend of bij andere mannen?

Ik heb het wel gehad! En heb het zeker ook wel bij andere mannen, ik vind het zo gek… want verder is alles goed tussen ons

Welk anticonceptiemiddel gebruik je? Sommige zijn libidoverlagend.

Ah, dit heb ik ook gehad… Ik gaf mijn anticonceptie pil de schuld, beetje naïef want ik slikte toen ik hem nog wel aantrekkelijk vond ook al diezelfde pil. Altijd als we seks hadden voelde ik me ook best wel kut, ik deed alleen maar mee om hem te plezieren eigenlijk. Sinds ik het heb uitgemaakt heb ik een ontzettend hoog libido(vergeleken met daarvoor), de seks die ik na mijn ex-vriend heb gehad beviel me ook ineens super goed, terwijl ik dacht dat seks misschien gewoon niks voor mij was.
Nu klinkt het misschien net alsof mijn ex-vriend er niks van bakte, maar dat was niet zo, ik was gewoon niet (meer) tot hem aangetrokken.

Overigens wil ik even benadrukken dat bovenstaande echt echt echt niet voor jou hoeft te gelden. Ik wilde alleen graag even mijn ervaring hierover delen.

Ik voel me echt precies het zelfde, ik ben laatst vreemdgegaan (super stom ja…), dat heeft mijn vriend me vergeven. Maar bij die jongen was het zo anders en veel beter, klinkt lullig voor mijn vriend maarja ik doe het inderdaad ook alleen om hem te plezieren

misschien moet je dan toch eens gaan nadenken of hij wel de juiste is… Ik voelde me verder wel gewoon vertrouwd bij hem, en kon ook echt goed met hem praten en lachen maar er ontbrak echt wat. Sinds het uit is voelt het ook echt als een enorme opluchting, terwijl de stap om het uit te maken erg lastig was.

misschien zijn jullie gewoon niet voor elkaar bestemd.
seks is ook een belangrijk iets in de relatie (voor mij dan) en als dat niet werkt, dan is t voor mij snel klaar.

Ik voel me echt precies zoals jij hier omschrijft! Ik voel me echt goed bij hem en hou ook heel veel van hem

ik geloof wel dat je met sommige mannen meer een soort ‘praat&gezellig’ relatie en met sommige mannen een '‘seksrelatie’. Ik weet niet of je hier wat aan hebt maarja.

Heb je er al eens met hem over gepraat?

Ja, niet heel goed want ik merkte al dat het voor hem niet zo voelde. We hebben daarna wel wat nieuwe dingen geprobeerd, maar niks helpt

Probeer is een paar dagen zonder hem, kijken wat er gebeurd

En vind hij een open relatie niks? Omdat je wel van hem houdt.

Ja maar voor JOU voelt het wel zo. Dus nogmaals over praten dan.