hi, ik voel me niet echt op mijn gemak als ik thuis ben, en zelfs als ik op school ben.
gewoon omdat mijn ouders echt verschrikkelijk overbezorgd zijn, ze volgen me met gps, pakken regelmatig mijn mobiel af en lezen al mijn gesprekken en gaan door al mijn foto’s, gaan door de geschiedenis van mijn computer, halen regelmatig mijn kamer overhoop.
als ik dan de code van m’n mobiel of laptop, niet wil geven worden ze helemaal gek… ik verberg dan dingen zogezegd. en dan pakken ze alles vaak af, en gaan dan alles eens lekker uitgebreid bekijken.
ik verberg echt niks, maar mijn ouders hoeven bepaalde dingen gewoon niet te weten. nu weet ze ook wie ik leuk vind, en daar doet ze echt gewoon kut over. de hele buurt weet het nu al bijna.
ik ben echt geen rebel ofzo, ik scheld(thuis) nooit! ga niet vaak uit, nooit gerookt of drugs ofzo. maar toch behandelen ze me alsof ik ieder moment de rehab in kan.
praten werk niet, want ze vinden het ook helemaal niet raar ofzo, ze vind het normaal dat ik gewoon geen privacy heb en ze alles van mij moeten weten. en zelf doen ze overal geheimzinnig over,en ik moet veel dingen verzwijgen tegenover mijn oma, of echte vader. en als ik vraag waar ze over praten, doen ze geheimzinnig en beginnen ze te zeiken.
iemand help