Ik voel me net een bitch..

ik haat mezelf!
ik ben op internet een leuke jongen tegengekomen, en we hebben al een keer afgesproken enzo en het klikte geweldig. Hij is echt perfect voor me; hij respecteerd me, we houden van dezelfde kleding, muziek en noem maar op.
maar de laatste dagen was hij niet online, dus ik dacht die heeft me verwijderd ofzo. ook op mijn smsjes reageerde hij niet. zo stom als ik ben, ben ik boos op hem geworden, ik stuurde dit smsje:

nou lekker dan… ik dacht echt dat we het goed konden vinden, maar blijkbaar dus niet. als je me niet moet, stuur dan op zn minst een smsje ofzo! want als je mij zo laat zitten op deze manier ben je toch echt wel een klootzak!

ik kreeg terug:

niet boos worden, alsjeblieft niet… ik kom vanaaf op msn, dan leg ik alles uit.

maar toen kwam hij niet op msn. ik had weer een sms gestuurd:

weet je wat? je hebt je kansen nu echt verspild. sorry, maar ik moet wel van een jongen op aan kunnen, en van jou kan ik dat blijkbaar niet. affijn, kijk maar wat je doet…

toen ben ik toenet op de site gaan kijken waar ik hem had ontmoet, en welke reacties hij op dingen had gekregen en welke berichtjes hij naar andere mensen had gestuurd, en het blijkt dus dat zijn zus in het ziekenhuis ligt! :0
ik schaam me zo diep, dat wil je niet weten. ik kan ook moeilijk een smsje sturen met dat het me spijt, omdat het dan net lijkt of ik hem heb zitten controleren met zn berichtjes op die site enzo.
weet iemand wat ik moet doen? ik voel me nu net een bitch, terwijl ik dit helemaal niet zo bedoeld heb. ik dacht dat hij me echt liet stikken, wist ik veel dat zijn zus in het ziekenhuis ligt!
weet iemand wat ik moet doen??

Zeg gewoon dat het je spijt!

Indd zeg het hem gewoon! Of je kunt afwachten tot dat hij het je alsnog uitlegt en dan je excuses aanbieden. Maar ik zou het meteen doen!

Indd zeg het hem gewoon! Of je kunt afwachten tot dat hij het je alsnog uitlegt en dan je excuses aanbieden. Maar ik zou het meteen doen!

Stuur morgenochtend ofzo een sms’je waarin je zegt dat je het je spijt dat je zo tekeer bent gegaan, omdat je hem heel aardig vindt en daarom wilde weten hoe het met hem gaat en dat je graag nog contact met hem houdt, als hij dat wil. Zo kom je niet over alsof je hem heb zitten controleren en kan hij zelf bepalen of hij je nog ‘moet’ of niet.
Maarre, waarom kon hij andere mensen wel berichtjes sturen en jou niet? Blijft vreemd.

edit: niet om te lullig te doen ofzo maar het is respecteert

Je kunt het beter zeggen! Hij begrijpt je vast wel, zeker als jullie zo bij elkaar passen als jij zegt.

netzoals iedereen zegt: je kan beter een goed uitleggend smsje sturen, en als hij je ‘vergeeft’ stuur dan een kaartje ofzo, (=

En in het vervolg niet zo rap sturen naar iemand dat ie een klootzak is

Brod heeft gelijk:)

oeh idd best wel bitchie … maar probeer t weer bij te leggen met m

Simpel. Zeg dat je erachter bent gekomen hoe de vork in de steel steekt en dat je je schaamt dat je meteen zo bot uit de hoek bent gekomen. Zeg verder nog dat je zijn zus veel beterschap wenst en dat je hoopt dat hij je wil vergeven.

En de volgende keer minder snel oordelen. :wink:

Ik zou hem even bellen, en zeggen dat het je spijt natuurlijk.

Nu meteen een SMS sturen met dat het je ontzettend spijt.
En je oordeelde wel een beetje snel, vind je niet? Van fouten kun je leren.

Deze

Zeg dat je spijt hebt.

niet te snel oordelen natuurlijk. en nu zo snel mogelijk je excuses sturen!

ik zou hem gewoon bellen smsen of mailen en dan even zeggen dat je dat je hem ‘gecontroleerd’ hebt op die site omdat je je zorgen maakte, en dat het je spijt dat je hem boze smsjes stuurde omdat je niet wist wat er aan de hand was.
je kan denk ik het beste bellen.