ik voel me maf

hee :slightly_smiling_face:
ik voel me een beetje raar.
zal even uitleggen:
dit weekend werd mijn zus 16, en ze gaf een groot feest.
mijn moeder was weg, en er was kei veel drank. zonder dat ik het echt doorhad ben ik echt dronken geworden (niet echt iets waar ik achter sta…)
en toen heb ik dus de hele avond met een jongen gezeten, waar ik me amper wat kan herinneren. er werd gezegt dat ik met hem had gezoend enzo. en de volgende dag begon ik een beetje te flippen. want ik heb dus nog nooit gezoend, en dit is niet echt wat ik me ervan voorgesteld had, want hij had ook nog eens een vriendin. later had ik hem toegevoegt op msn en hij zei dat we niet gezoend hadden (bijna…). maar ik wist niet of ik hem leuk vind/vond. maar nu vertelde hij net dat hij het uit had gemaakt, en eigenlijk vind ik hem best leuk. oke het klinkt een beetje raar, en niet echt goed uitgelegt maar wilde het gewoon even schrijven.
niet dat jullie er wat aan hebben haha :stuck_out_tongue:
xx

je wilde je ei ff kwijt n_n heb je soms :3

maarja als jij die jongen echt leuk vind zou ik er voor gaan.

Contact met hem houden op msn, miss. kan je vragen om een keer af te spreken.
Vooral nu die geen vriendin meer heeft!:slight_smile:

hahah wat hierboven staat ja^^

Go girl ! <33

(&& what ierboven staat)

hehe! tref jij het ff goed je laten een jongen je leuk vinden zonder dat je het weet (zonder blunders die je nog weet als dat is gebeurd)

Houd contact moet je zeker doen :wink:!!! Ga ervoor maar niet te snel

xx

lachen toch gewoon voor gaan

ga ervoor!

warmhouden die handel!

Sla je slag! :grinning:

hij heeft een vriendin… en hij had bijna met jouw gezoend…

laten lopen die gast

ik heb met hem afgesproken…
ben benieuwd

viel Erfolg!

Vraag hem of hij zin heeft om een keertje wat af te spreken, als hij jouw ook leuk vindt dan wens ik je alvast veel geluk in je komende relatie!

Gewoon lekker ontspannen :slightly_smiling_face:. Wat afspreken of daten zonder druk :grinning:. Wie weet komt er wat leuks uit, zo niet… Dan jammer :grinning:. Mss heb je er een goede vriend bij…

Je hebt in principe niets te verliezen toch :wink:?

Go for it!
Dat hij je leuk vindt na je avondje heerlijk dronkenschap is best tof, haha.
Gewoon afspreken, en kijken wat het wordt!
Succes!

hou er rekening mee dat hij bijna met je heeft gezoend terwijl hij een relatie had! Kan bij jou dus ook gebeuren he…
maar oké veel plezier met hem op je afsraak!

jaa idd dat vond ik ook een beetje maf :stuck_out_tongue:
maar volgende week is er discotheek vanaf 14 zegmaar en daar ga ik heen en hij ook… dus we zien wel :stuck_out_tongue: