Hi ladies,
Ik moet eigenlijk gewoon iets kwijt, even van me afschrijven, misschien dat jullie advies hebben.
Ik voel me gewoon leeg en eenzaam, hoewel ik een druk bestaan heb. Ik heb het druk met school, met stage, met mijn werk. Thuis zie ik mijn ouders haast niet omdat ik het gewoon heel druk heb. Ik heb geen liefde meer, want deze week heb ik het uitgemaakt met mijn vriend (na een heel verhaal) omdat ik niets meer voor hem voelde, dan heeft het weinig nut dat de liefde maar van 1 kant komt… Ik heb een handjevol vriendinnen, die ik af en toe zie, maar dat we het wel stik gezellig hebben. Doordat ik het zo druk heb met alles, heb ik geen tijd om uit te gaan om zaterdagavond, waardoor ik dus niet of nauwelijks nieuwe mensen ontmoet. Maar ik geef ook eigenlijk helemaal niets om uitgaan. Ik lig liever lekker na een lange dag werken in de bank, tv kijken enzo.
Kortom; ik ben een apart individu. Ik wil alles alleen doen… Maar; hoewel mijn leven hectisch is en druk, voel ik me toch eenzaam. Ik wil carrière maken en dat lukt aardig… Maar toch voel ik me eenzaam.
Iemand die dit herkent? Ik vraag me soms toch is af of ik wel normaal ben, dat ik eigenlijk uitgaan en stappen helemaal niet leuk vind. (Oke, op een filmpje pakken in de bioscoop na, shoppen enzo… dat vind ik altijd wel heel leuk C:)
Wie heeft er tips of raad of weet ik veel wat.
Bedankt alvast ladies.