Ik voel me laatste tijd zwaar kloten,, en weet niet wat te doen

Ik app veel met een jongen die de neef van mijn bff is… Ik heb hem 2x in real gezien en met hem gefacetimed of samen met bff(op ipod/iphone)

Vanaf begin vond ik hem al leuk maar doordat ik met hem appte etc vond ik hem steeds leuker… Na een tijdje heb ik t mijn bff verteld en later ook hem… Bij mij vertelde hij niet wat hij van mij vond maar vroeg alleen hoelang… Mijn bff vroeg later wat hij van mij vond en hij zei tegen dr dat hij mij alleen van app kende dus niet echt conclusie kon trekken.

Ik heb t ook mijn nicht verteld (zij kent hem via mij) en toen ging zei vertellen dat ze haar crush wou vergeten omdat ze toch geen kans maakte. Maar het ergste is dat zij zei: ja (naam) is wel schattig en leuk ofzo. Dus ik zo dus je vind hem ook leuk? Zij weer dat weet ik niet, ik wil t niet in ieder geval… Maar als hij mij zou vragen zou ik ja zeggen, zei ze ook nog. Ik voelde me die dag zwaar kloten want ze had ook nog eens allemaal plannetjes als cadeau voor hem halen langsbrengem met mijn bff die ze toen ook trouwens haar bff noemde en als hem meenemen met uitgaan met alleen maar meiden en nog zwaar kloterige andere plannetjes

Wat te doen…?

Oohja srry bff is ook vriendin, had ene wel aangepast maar andere niet.

Er zijn 4/5 mensen in t verhaal

Ik
Mijn nicht
Mijn bff en mijn nichts vriendin
Mijn bffs neef
(Mijn nichts oude crush maar daar heb ik t eigenlijk biet echt over)

Ik snap je verhaal ook niet echt (vooral het onderste gedeelte niet), maar kun je niet nog een keer met hem afspreken? Ik snap wel dat hij je niet leuk kan vinden omdat hij je eigenlijk alleen maar van de app kent.

Naja ik heb niet echt een keer met hem afgesproken, ik en bff gingen 2x bij zijn stage kijken en ff met hem praten en verder dus gefacetimed.

We zitten trouwens niet bij elkaar op school of iets anders

Heb je toen wel met hem gepraat? Ik zou gewoon eens voorstellen om af te spreken.

Ja, staat ook in het bericht maar nvm… Ik weet niet of hij dat wel wil.