heey,
ik ben 14 jaar en ik ben maar 1.57 meter lang
Naast mijn vriendinnen voel ik me heel kort en ze zeggen ook altijd dat ik kort ben >.<
Is er soms een wondermiddel om nog te groeien ofzo???
ALSJEBLIEFT REAGEER IK BEN WANHOPIG
Uhm nee, is er niet.
Ik ben vijf jaar ouder en welgeteld 3 cm groter. Mij hoor je niet klagen.
Accepteer het. Je bent 14, waarschijnlijk groei je nog. En anders is dit wat je krijgt en moet je ermee leren leven. Er bestaan geen groeimiddeltjes, wel extreem pijnlijke operaties maar die worden echt niet uitgevoerd bij mensen die zichzelf een beetje te klein vinden.
Bekijk het van de positieve kant: jij kunt tenminste hoge hakken aan zonder dat je je dan gelijk superlang voelt.
Tja, het is niet erg lang, maar het is wel typisch zoiets waar je niks aan kan veranderen. De een is dik, de ander dun, de een is lang, de ander kort. Ik zou het maar gewoon accepteren.
Vergelijk jezelf niet met andere. Je bent geweldig zoals jezelf bent.
Maak je er niet druk om. Waarschijnlijk zul je nog wel groeien en zo niet dan zul je er toch echt mee moeten leren leven.
Ik ben zelf 20 jaar en ook maar 1.65m, ik heb er ook totaal geen problemen mee. Je kan er toch niks aan doen.
Jij bent niet kort hoor.
Kom op, de wereld vergaat niet.
*zucht*
Als je 14 jaar bent, dan groei je nog wel hoor.
Geduld is het wondermiddel
Dit hoeft helemaal niet waar te zijn. Ik was al uitgegroeid toen ik 12 was… De kans dat de TS nog groeit is natuurlijk wel aanwezig, maar anders is het gewoon een kwestie van accepteren.
Ik ben 1.61 en iedereen moet mij ook altijd hebben omdat ik zo klein ben.
Eigelijk is klein zijn nog niet zo erg.
Hakken dragen.
ik leef met je mee!
ik ben 1.56, 14 jaar, maar ik groei wss helemaal niet meer :’)
Je kan jezelf aan je enkels ophangen en dan gewichtjes vasthouden. Dan rek je nog wel een paar cm uit.
Ik ben 18 en 1.48m…
En ik vind het niet erg om zo groot te zijn. Er zijn ergere dingen in de wereld om je druk over te maken…
Veel pindakaas eten!
Nee, maar jongens kunnen tijdens de puberteit tot zo’n 15cm per jaar groeien.
Ik kende een jongen die pas op zijn 16de van een kop kleiner naar een kop groter dan zijn broer werd.
Sigh…
Tja je moet er maar gewoon mee leren leven hè. Ik ben ook 16 en 1,58, maar hoor je mij klagen? Nee. Ik vind mijn lengte echt gewoon serieus niet erg, en eigenlijk valt jouw lengte dus wel wel mee, dus nee geen wondermiddeltjes of pijnlijke operaties voor jou.