Ik voel me heel slecht

Heey allemaal,

Ik wil iets kwijt maar ik kan het aan niemand kwijt en wil het dus graag hier doen. Ik hoop dat ik geen gemene reacties krijg ofzo.
Ik ben nu 16 jaar en ik heb niet zo veel vrienden.
Dit heb ik al sinds ik 13 ben ik zeg telkens tegen me zelf als ik ouder wordt dan komen ze zelf mijn pad op maar tot nu toe nog niks. Niet een echte vriendin wat je samen echt alles kan doen.
Nu ben ik er achter gekomen dat het door mij zelf komt. Ik weet niet hoe maar laatste tijd voor al ook durf ik niks meer. Ik ben heel stil geworden en voel me echt niet goed. Ik kan niet meer blij worden om iets , niks. Ik durf geen contacten te leggen en terwijl ik niet zo verlegen ben. Maar ik geef me zelf het gevoel dat niemand mij mag. Echt vandaag ging ik alleen snel naar de stad om wat te halen en het leek echt alsof ik wou huilen mijn ogen waren echt nat terwijl ik niet echt het gevoel kreeg dat ik wou huilen ofzo.
Wat is er mis met me??
Kan iemand mij helpen? ik weet niet wat ik met mijn leven moet nu!!!
Groetje

Hoe doe ik tegen anderen? Volgens mij straal ik uit dat ik niks met ze te maken willen hebben maar ik weet in godsnaam niet waarom ik dat DOE! Zou ik bevriend met mij willen zijn? NEE

Is gelezen dus weg ~