Ik voel me heel erg eenzaam na breakup

Lieve meiden,

Sinds kort is het uit tussen mijn vriend en ik. We hebben ruim twee jaar iets. Ik was echter het gevoel voor hem kwijt en ik twijfelde hierdoor echt heel erg aan onze relatie (dit heb ik aangegeven bij hem). Ik ontmoette bij het uitgaan toen een jongen waar het heel erg goed mee klikte. Met deze jongen heb ik toen ook gezoend (terwijl ik dus een relatie had). Heel erg van mij en ik heb er veel spijt en slapeloze nachten over gehad. Het maakte voor mij echter wel duidelijk dat het gewoon tijd was om het uit te maken met mijn vriend. Dit heb ik nu dus gedaan (heb niks gezegd over het vreemdgaan om hem pijn te besparen; ik was hoe dan ook van plan het uit te maken dus in mijn ogen heeft hij er niks aan om het te weten).
Het is nu een week uit en ik voel me zo eenzaam… Ik mis het om altijd iemand hebben om onzin mee te praten, om te knuffelen en de kussen. Om goedemorgen en slaap lekker tegen te zeggen. Ik mis hem niet per se, maar ik mis het hebben van een vaste relatie denk ik.

Ik heb een aantal goede vrienden, maar niet zo heel erg veel en die hebben het ook druk met hun eigen dingen. Ze zijn niet altijd even actief op Whatsapp. Hierdoor is het zo dat ik heel vaak op mijn telefoon kijk om dan vervolgens te zien dat ik weer eens geen berichtjes heb… dit heeft me echt een rotgevoel.

Heeft iemand misschien tips/ervaringen hoe ik hiermee moet omgaan? Want ik voel me echt kut.

Wat naar voor je!
het zal vast nog een tijdje gaan duren voor dit gevoel over is… heb je geen leuke hobby’s waarmee je je kan bezig houden bijvoorbeeld?

Knuffel voor jou :hugs:

Ik denk dat je er gewoon aan moet wennen!

Maar om die lege momenten te voorkomen: zoek afleiding! Ga in real life wat doen met je vrienden in plaats van te wachten op een appje van ze of doe iets anders wat je leuk vindt.