Heyy,
Volgende maand heb ik al een jaar met mijn vriend, maar ondanks dat voel ik me toch eenzaam… Dat komt door verschillende dingen, hij gaat 5 dagen per week naar school tot 4 uur elke dag, dan werkt hij vervolgens nog 4 dagen per week van 5 tot 11.
Ook spreek ik hem soms gewoon 4 dagen niet, en smst of belt hij nooit uit zichzelf.
Maandag stuurde ik hem een smsje dat ik een 8 had voor een tentamen en ik was helemaal blij, het enige dat ik dan terug krijg is : Aii goed zo.
Ik weet dat er meiden zijn die een vriend in het buitenland hebben en dat die het natuurlijk veel erger hebben, maar ik vind het toch vervelend… Heeft iemand tips?
misschien kun je hem vertellen dat je hem vaak mist, en dat je het leuk zou vinden meer met hem te bellen en smsen… hij kan waarschijnlijk niet zomaar minder gaan werken? en in de tijd dat je hem niet ziet, met vriendinnen afspreken? in het weekend samen slapen? of heeft hij daar ook geen tijd voor?
Ik heb een vriend in het buitenland, haha.
Maaaruuuh, Ik blijf ernaar uit kijken naar wanneer ik hem weer zie.
Meneer komt ook noooit op msn -.-
Maar ik blijf wel altijd vertrouwen in hem hebben dat hij mij écht leuk vind (:
Ik heb al vaker verteld dat ik meer wil smsen of bellen enzo, maar dat helpt nooit… helaas… en ik slaap elke vrijdag bij hem… en op zaterdag gaat ie weer werken, dus moet k weer naar huis xD
Hou op met zeuren! xd je slaapt tenminste elke vrijdag bij hem, ik wou dat ik dat kon! ;p
Haha, ik zei toch al dat ik weet dat mensen het erger hebben, maar ik voel me alsnog eenzaam snap je… misschien een beetje aanstellerig maarja…
Nee ik snap het wel ;p
Ga iets doen zodat je niet zoveel er aan denkt? (:
Ik zou heel blij zijn als ik jou was hoor. Beter dan niets. En eigenlijk wel fijn zo’n open relatie, dan blijft het spannend en heb je elkaar altijd wat te vertellen.
En elkaar elke week zien vind ik eigenlijk niet weinig. Zoiets lijkt me juist ideaal, ik zou gek worden als ik hem elke dag zou zien haha.
We zouden 3 weken lang niet bij elkaar kunnen slapen… Vorige week kon t dus wel…
Net belde ik m op: Kom je vrijdag bij mij slapen?
En dan krijg ik de reactie: Denk je tis feest ofzo?
Kword gek van hem…
^^ oke dat is ook niet echt aardig van hem om te sturen!
nope
als ik jou was zou ik eens even goed met hem gaan praten want zoals die reactie dat inderdaad niet erg aardig! ik snap best dat je je eenzaam voelt ik zie mijn vriend ook niet heel vaak en zou het ook wel meer willen maar ik weet dat hij dat ook wel wil ondertussen ga ik andere dingen doen gezellig iets met vriendinnen en zelf ben ik wel druk met school. ga even lekker andere dingen doen je ziet hem elke vrijdag wel ja!
Jaa ik ga kijken of ik hem morgen kan zien… want hij zou “kijken of hij tijd heeft” Hijs om 12 uur al klaar maarja… Ik doe helaas niet veel met vrienden enzo, maar focus me wel op school, alsnog bedankt voor de tips allemaal ='D