Ik voel me een slet

De naam slet wordt naar mijn mening te snel aan meisjes gegeven. Een jongen is cool en stoer als hij met een hoop “dames” naar bed gaat, een meisje is gelijk een afgelikte boterham/slet. Redelijk oneerlijk in mijn ogen.

Maar ik vind je geen slet :slightly_smiling_face:

nee waarom zou je?

Sorry, maar een jongen die veel meiden heeft gehad vind ik minstens net zo erg hoor… Beetje cliché gedacht denk ik… Jongens onder elkaar vinden he vaak wel stoer ja, en meiden houden hun mond. Dat wil nog niet zeggen dat het ongelijk verdeeld is.

Deze reacties op girlscene… je moet zo’n vraag nooit op girlscene zetten. Veel girlscene meisjes zijn namelijk erg losjes met seks. Zet zo’n reactie op een ander soort forum en je krijgt heeel andere reacties. Maar goed, iedereen zijn eigen normen en waarden hé?

Iedereen vind iets anders “een slet”. De een vindt het een slet als je met veel jongens afspreekt achter elkaar, de ander vindt het een slet als je met verschillende jongens naar bed gaat, de ander vindt weer dat je een slet bent als je aandacht zoekt met te korte/blote kleding… Het gaat er om wat jij zelf vindt, hoe jij je erbij voelt en er over denkt. Je had het leuk en dat is fijn. Maar als je er niet 100 % zeker van bent kun je beter stoppen voor dat je wel heel veel spijt krijgt en je misschien seks hebt met een jongen waar je eigenlijk niet van houdt? Misschien vind je dat ook geen probleem, dan is dat natuurlijk ook prima. Maar denk er over na voor dat je nog meer gaat twijfelen.

Zeker geen slet, kan gewoon ! ik heb wel ergere dingen gedaan in m’n leven en ik heb er geen spijt van en voel me ook geen slet.

dus als 1 meisje 99 jongens neukt en de andere 100 is die van 99 geen slet want die heeft minder pikken gehad? O

Dat zeg ik niet? Ik zeg dat ik niet vind dat als een meisje en jongen van 3 jaar verschil die niets hebben en een beetje handwerk doen niet hoerig is.

Dat zegt ze toch niet? :’)

Ontopic: ik vind helemaal niet dat je nu een slet oid bent!

Ik vind je nu geen slet hoor, als het toch goed voelde en je hem vertrouwd en fijn bij hem voelt zie ik het probleem niet.

Dat jij toevallig andere standaarden hebt betekend niet dat dit onterechte reacties zijn.

Er wordt hier gestimuleerd om iets van seks te doen met een jongen waar ze geen relatie mee heeft. Dat vind ik een heel slechte zaak.

Niemand zegt ‘ja joh neuk hem yoloooo’

mensen zeggen alleen maar dat ze moet doen waar ze zich goed bij voelt.

^ ^ ^ ^De meeste jongeren hebben op hun 17e al seks dus zo raar is dit niet?

Misschien wacht jij tot het huwelijk maar iedereen z’n mening.
Als het goed voelde moet ze het zelf weten en alss het niet goed voelde dan is ze er nog niet klaar voor.

Ik denk dat het helemaal aan jezelf is om te beslissen of je nu een slet bent of niet, iedereen heeft andere standaarden en het is ook niet aan ons om jou daarop te beoordelen

Wat een onzin, iedereen zegt hier dat ze het zelf moet weten. Het is echt niet slecht om seks te hebben met iemand als je je goed bij diegene voelt, dat betekent echter niet dat we aanraden om met elke willekeurige kerel het bed in te duiken hoor. Je moet gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt, en als zij zich hierdoor al een slet voelt moet ze het inderdaad niet doen, maar anders zie ik hier echt het probleem niet hoor.

Helemaal mee eens, helemaal niemand ‘‘stimuleert’’ hier haar.

Ik kan mijn ogen echt niet geloven op deze site. Wordt steeds gekker. Waarden en normen zijn totaal naar de klote. Sinds wanneer is het normaal om seks te hebben met iemand waar je geen relatie - en dus geen toekomst ziet - ? Dat vind ik walgelijk. Maar hey, zo denk ik erover.

@Brokenmirror: Waar staat er precies dat zij seks met die jongen gaat hebben dan? :flushed:

Tja, dat je niet toe bent aan een relatie betekent niet dat er geen behoefte is aan seks, en als je je dan prima voelt bij iemand en je twijfelt niet zie ik niet in waarom je dan niet naar je hart mag luisteren. Míjn waarden en normen zeggen mij namelijk dat je moet doen waar je je goed bij voelt, en als dat seksuele handelingen zijn met iemand die je vertrouwt moet je dat gewoon doen.