Ik voel me een slet

Ik heb 3 maanden geleden voor het eerst gezoend (ik ben 16, hij 19). Daarna heb ik nog heel vaak (12 keer denk ik ofzo?) met die jongen afgesproken en ik vind hem echt heel leuk. Allebei zijn we niet echt toe aan een relatie, maar we spreken wel veel af en dat bevalt goed.
Ook vorige week heb ik met hem afgesproken, na 3.5 week vakantie hem niet gezien te hebben. Na zoenen en onder elkaar shirt voelen, heb ik handwerk bij hem gedaan. Daarna moest ik werken, dus aan andersom zijn we niet toegekomen.
Ik heb geen spijt, maar ergens voel ik me wel heel slecht omdat dit de eerste keer was en ik geen relatie met die jongen heb. Wat vinden jullie hiervan?

Als het op dat moment goed voelde, dan hoef je je geen slet te voelen.
Het is zonde dat hij het niet bij jou heeft gedaan, dan was het wellicht wat minder heftig nu.

Ik vind meer doen dan zoenen niet kunnen als je geen relatie hebt, zoiets doe je bij je vriend/vriendin van wie je veel houdt, niet bij iemand die 3 jaar ouders is en waar je geen relatie mee hebt. Maar het is ook zo dat als het voor jou goed voelt, het oke is. Maar volgens mij voelt het voor jou niet 100% goed.

Op dat moment voelde het heel goed, hij was echt ontzettend lief. Alleen nu twijfel ik lichtelijk of dat wel zo netjes was allemaal en ik ben bang dat als ik er later (echt over 2 jaar ofzo) spijt van krijg.

Ik denk dat je er over twee jaar naar terug kijkt en geen spijt hebt. Waarom zou je?
Als je een leuke tijd hebt en je fijn voelt is er toch geen reden je rot te voelen?

Als het op dat moment toch goed voelde zeg ik dat het geen probleem is, maar als je je nu al een slet voelt moet je er misschien maar beter mee ophouden…

Jij bent niet 100% zeker - kappen dus.

Zoals hier al eerder werd gezegd, als het goed voelde dan is het wel oké .

?

100% zeker. heb mn post al aangepast

Ah oke, dat andere klonk wel een beetje heel erg bot namelijk haha :’)

als je je nu al een slet voelt wat ben ik dan

Hoezo een slet? Je hebt 12 dingen met 1 jongen gedaan, niet 1 ding met 12 jongens. Dan ben je wel een slet.

^ de reactie boven mij dus… En ik ken er teveel die 6 jaar jonger zijn dan ik die dat doen… Ik snap nog steeds niet dat mensen lopen te zaniken over leeftijd… ik was ook 15 en mijn vriend 21 toen wij een relatie krijgen… lekker boeiend? Als het voor jou goed voelt, prima toch? En waarom zou je spijt hebben? Je bent jong genoeg om uit te vinden of hij de ware is of toch niet… geniet er gewoon van… Zolang het veilig gebeurd ist prima toch?

Ik vind je absoluut geen slet.

Vind er niks sletterigs aan eerlijk gezegd. Het was met een jongen waar je je op je gemak bij voelt en het is niet alsof het een vreemde is die je net een avond kent.