Ik voel me echt vet lelijk.

Ja, ik heb me nog nooit zo lelijk gevoeld… ;s
Misschien komt het door de puberiteit ??
Eigenlijk voelde ik het sinds 5 dagen geleden ofzo, toen zeiden paar huppels van mijn school, lelijkerd tegen me. En ik baalde er echt van, het was echt awkward.
Ik heb (een paar) puistjes, en ik draag geen make-up ofzo.
Ik probeer er een beetje anders uit te zien dan mijn zus, we zijn namelijk tweeling, en eerst dagelijks en nu niet meer zoveel kwamen er mensen naar ons toe van; HEE zijn jullie tweeling wat leukk! Of gewoon zijn jullie tweeling O.o
En (ik vind) dat we helemaal niet op elkar lijken maarjja.
Ik vond geen topic hiervan en ik wil tips vragen, of gewoon comentaar of whatever.
:ok_woman:

wat wil je hiermee bereiken…

Ok, van die reacties had ik al verwacht ;s Sorry hoor :frowning_face:(

Nou ik voel me meestal ook vet lelijk. Ik denk dat de meeste meisjes dat soms voelen.

Een meisje uit mijn klas werd vroeger ook altijd lelijk genoemd. Weetje waarom? Omdat ze altijd in de smaak viel bij jongens. Ze was dus hartstikke knap. Dus je moet je er niks van aantrekken. En om eerlijk te zijn, niemand ziet er altijd even aantrekkelijk uit in de pubertijd.

Jeetje de 1e reacties hier waren echt kattig,kom op zeg ze wil gwn advies zodat ze zich mooier voelt.

pfff, ik versta dat je je er gekwetst door voelt maar, als je opstaat zeg tegen jezelf ik ben mooi, en de mensen die zeggen dat je leelijk bent zijn of jaloers of onzeker over zichzelf, als ze het nog een szeggen: “hef je hoofd op en zeg zelfzekerd, ja, en dan?”

Pff, dankje. De andere reacties zijn echt veel positiefer en ik heb er veel meer aan ! Thankk you girls xd

Volgensmij zijn die meisjes die jouw lelijk noemen een stel arrogante bîtches die denken dat ze beter zijn dan ieder ander.
Misschien ben je wel niet super knap, maar dat is haast niemand.
Als die ‘huppels’ dat nog een keer doen en je komt heel zelfverzekerd over, dus als je zoiets zegt als: Oké prima! Met een bigsmile op je hoofd, zullen ze het niet snel nog een keer zeggen omdat de lol ervan af is.

Ik denk dat het gewoon ** bitches die arrogant zijn en super jaloers zijn.

geloof mij maar

Dit. En al helemaal als je dan net in de puberteit komt, maar daar ben ik al uit.

Dit :3

En je moet proberen te werken aan je zelf beeld. Meer zelfvertrouwen

Als je toch bezig ben.
Lady Gaga - born this way
Het gaat om de boodschap :stuck_out_tongue: Iedereen is perfect op zijn eigen manier ^^

Jij hoeft je daar toch niet van aan te trekken. Waarom zeg je dat je niet op je tweeling lijkt? Betekent het dat je jezelf niet accepteert? Work on it.

Je zegt zelf al dat het van die huppels zijn. Dan zijn gewoon kansloze meisjes die zelf onzeker zijn, dus luister er gewoon niet naar. Makkelijker gezegd dan gedaan, maargoed. Ze zeggen het om zichzelf beter te voelen, niet omdat jij lelijk bent.

je hoeft niks te veranderen, alleen je zelfvertrouwen laten ‘groeien’

ehh… je moet gewoon jezelf proberen te accepteren wantjaa als je jezelf niet mooi kunt vinden, kun je niet verwachten dat anderen dat wel vinden . want je kunt het zelf niet eens? xx