Ik voel me echt stom. [ik heb m gevonden, wieeeh]

Zoals de titel al zegt, ik voel me echt stom :’).

Ik was op vakantie in Turkije en de eerste dag al viel een ontzettend leuk uitziende jongen mij op :’). Het bleef maar een beetje bij staren aangezien ik erachter kwam dat hij russisch was. Die avond moest ik steeds langs hem lopen om bij de bar te komen en dan glimlachte hij naar me. Een paar dagen van niks gingen voorbij (hij scheurde zijn enkelband oid, helemaal paars en hij liep op krukken). Bij de ‘nightclub’ zwaaide hij ook 2 keer naar me en ik zwaaide maar een beetje verlegen terug. Hij liep ook een rondje voor niks (hinkelend, dat nog wel), langs mij. Ik was met mijn vader op dat moment en zelfs hem viel het op ‘Zal ik maar even ergens anders gaan zitten?’. Dat vond ik wel grappig, maar dat hoefde van mij niet.

Waarschijnlijk betekende wat hij deed helemaal niks, maar ik had toch een soort van vlinders als ik hem zag. Het lef om erop af te stappen had ik niet. Nu ben ik thuis en ik weet echt helemaal niks van hem, maar toch zit ik met hem in mn maag. Waarom durfde ik er nou niet op af te stappen?

Het slaat waarschijnlijk compleet nergens op dat ik nog aan hem denk, ik voel me net een klein kind met liefdesverdriet zonder dat er überhaupt liefde is geweest. Sinds ik thuis ben zit ik ook alleen maar te chagrijnen.

Kan iemand me even zeggen hoe stom ik ben, aangezien ik niks met hem had oid en ik nog steeds aan hem denk?

En nu heb ik een barman toegevoegd waar ik mee praatte daar om te vragen of die jongen er nog is, maar die gozer denkt dat ik geinteresseerd in hem ben. Is ook zo sneu om dan dat te gaan vragen :’)

Ik wil die jongen gewoon nog een keer spreken, that’s it. Is dat zo moeilijk?

Denk wel dat je dat dan een beeeetje eerder had moeten doen! :stuck_out_tongue: Maar ik snap je eigenlijk wel, en had denk ik precies hetzelfde gedaan, haha.
Maar het lijkt me wel onmogelijk om die jongen te vinden… Er lopen hier genoeg leuke jongens rond! :wink:

Ja, ik voel me ook echt een oetlul dat ik niet gewoon op hem af ben gestapt :’)

Ik weet het, het is ook een rus dus ik heb er geen fuck aan. Maar ik zou hem gewoon heel graag een keertje willen spreken, ook al is het maar via facebook.

En nu heb ik een barman achter me aan ‘You are beautiful, nice girl blabla’

Anders vraag de barman gewoon direct? Dan weet hij ook meteen dat je hem niet ziet zitten!

Vind ik ook zo lullig, hij denkt echt oprecht dat ik geintresseerd ben, heb ik ook weer.

Oké ik heb nu maar gevraagd of ie toevallig de naam weet van die jongen, subtiel beginnen :’)

Haha! Hou ons op de hoogte!

Gek is het eigenlijk, dat je iemand zo leuk kan vinden door hem/haar alleen een paar keer gezien te hebben. Ik herken het.

aan de barman vragen is best goed idee!

ik heb jaar terug ongeveer hetzelfde ongeveer zelfde meegemaakt. Alleen dan vanaf de andere kant. Een italiaanse jongen vond mij wel leuk maar durfde me niet aan te spreken. Hij was me ook al opgevallen(al was het geen krappe jongen maar de enige van mn leeftijd daar(’: )
Toen ik weg was baalde hij en heeft hij bij de receptie gevraagd welk gezin vanochtend was vertrokken. Zo is hij op mn achternaam gekomen, heeft hij me toegevoegd op fb en heb soms met hem gepraat. Vanaf begin heb hem wel goed duidelijk gemaakt dat ik het alleen op vriendschappelijke manier wilde.

gewoon aan de barman vragen, boeiend dat hij geïnteresseerd in jou is, anders vind je hem nooit!

Hij reageerde steeds binnen een paar seconden en na die vraag toch al eventjes niet.

Het is inderdaad echt gek, gewoon stom eigenlijk. Het was gewoon zo’n leuke verschijning en die gebaren deden me echt goed. Ik voel me echt als een malloot, ik wil hem gewoon uit m’n hoofd zetten, maar op de een of andere manier lukt t me niet.

@sunshine

Dat is eigenlijk nog leuker, als iemand achter jou aangaat haha! Maar ik ben bang dat m’n barman niet echt gaat helpen. Hij is nu opeens vrij kortaf. KOMMOP :")

Hij is ook m’n enige hoop, meer mensen kan ik niet vinden.

Hij blijft bolhouden ‘I don’t know him’

Gast hij zat/zit elke avond bij je aan de bar, zo’n hinkelende jongen valt echt wel op hoor. En nu ga ik stampvoeten.

ja hij werd op geef moment eng. Hij wilde me een cadeau naar me sturen etc. Maar later vond wel grappig. Buitenlandse contacten zijn altijd leuk! (:

Hahaha, het hoeft van mij niet zoiets te worden, maar ik zou hem gewoon zo graag 1 keer willen spreken.

Maar m’n barman wil niet echt…

Ik denk dat ik dikke pech heb, want m’n barman praat niet meer.

mmm… Jammer!

Juuup. Ik denk dat ik m’n hoop maar op moet geven.

Een oer Hollandse jongen kan ook net zo leuk zijn! :wink:

Dat is zo, maar ik krijg jongens nooit zo snel uit mijn hoofd :’)

Ook niet als je hem nooit ziet, spreekt o.i.d.?

Helaas. Dit is ook niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak, toen ik 12 was had ik dit ook in Turkije. Vandaar de opmerking (in wwjneek) ‘Ik ben toch geen 12 jarig kind meer met vlinders’. Toen heb ik echt gewoon liggen janken in m’n bed 's avonds, omdat ik terug naar hem wilde (hij was trouwens echt veel ouder).

In de jaren ertussen in Turkije nooit meer gehad en nu opeens wel weer. Ik zit nu ook echt alleen maar te chagrijnen thuis.