Ik voel me echt slecht.

Ja, ik voel me de laatste tijd echt slecht. Gewoon door verschillende redenen.

Op school ben ik door m’n klas genegeerd en zeggen ze dat ik ‘kinderachtig’ doe terwijl ik geen woord zeg. Zij maken domme geluidjes en lachen en verstoren de les, en dan doe ik volgens hun kinderachtig… Het is gewoon zó irritant. Ik zeg niks in de les, nouja, niks verkeerd & dan zetten ze op facebook ofzo van: Zielig kind ofzo en dan lees ik dat en word ik daar echt gek van. Ik irriteer me zo erg. Nu heb ik vakantie tot maandag, dan moet ik terug naar die ‘kleuters.’ Pff, zie het niet zitten.

En ik voel me ook ff slecht thuis, mijn moeder is geopereerd geweest en zit al 3 maanden in het gips, nu kan ze weer enkele dingen meer en voelt ze haar sterker, maar heeft ze veel last van haar voet… Dus moet ik heel veel helpen, en veel doen. Mijn vader komt dan gefrustreerd thuis door een lange lastige werkdag, en reageert dit dan ook af op mij. (Ook al bedoelt hij het niet zo.) Mijn vriend heeft blokweek want hij heeft volgende week examens, dus die kan ik ook niet zien. Vandaag ben ik echt ff depri, ik zit hier gewoon te zitten, doelloos, met mijn laptop, met regen buiten, pff, ik weet ff echt niet wat ik moet doen… Ik voel me echt even slecht.

En bij 6 dagen ga ik nog 'ns blokjes krygen… Of hoe je het ook noemt, ‘beugel’ vind ik te erg klinken. Maar dat is dan het minste van mijn zorgen, dan heb ik iets om mijn gedachten te verzetten.

Bedankt als je alles gelezen hebt, moest ff mijn hart luchten.

Oh dat van je klas lijkt me echt heel rot, kan je misschien niet overgeplaatst worden naar een andere klas? En heb je daar verder geen vriendinnen in zitten? Het zijn inderdaad wel een stel kleuters als ze dat soort dingen op facebook gaan zetten. Ik zou mij daarboven voelen en ze maar hun gang laten gaan. Hoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd is dan gedaan.

Je moeder zal steeds meer dingen kunnen, dus je zal nog even moeten helpen, maar daar kan je weinig aan doen verder. Wel rot dat je vader zijn slechte humeur op jou afreageert. Heb je al eens voorzichtig proberen te vertellen dat je dat heel vervelend vindt?

Blokjes zijn echt niet erg hoor. Het zorgt er alleen maar voor dat je tanden rechter komen te staan en je dus een mooier gebit gaat krijgen, daar heb je de rest van je leven profijt van! Daarnaast ben je ook echt niet de enige hoor, dus raar is het echt niet.

Verder als je nog eens je hart gewoon wil luchten waar mensen er ook op kunnen reageren en je niet een heel nieuw topic hoeft te maken, behalve als je gewoon heel graag reacties er op wilt, dan zijn er twee topics waar dit kan:

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-24-248409.114675.html

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/waar-zit-je-mee-lucht-je-hart-238153.0.html

probeer gewoon die kinderen wat te negeren, ik heb ook in zo’n school situatie gezeten. Heb nog gevraagd dat ik over kon worden geplaatst maar dat vond de school te veel moeite :expressionless: ( whattefuckk?? ) ze zeiden zelf nog; " je kan in de eerste 3 weken nog van klas veranderen als je wil" dus ik binnen die 3 weken komen hoor ik; “nee dat kan niet meer, dat is te veel moeite met administratie” :dry: maar ik ben wel blij dat ik nu bijna van school af ben, sommige kinderen uit mijn klas zijn ZO kinderachtig bezig hè. Ik zit ook nog in het examenjaar en dan zitten ze tijdens de uitleg van de tentamen stof gewoon door heen te praten, en omdat ik een gehoor probleem heb en dus vooraan zit en het alsnog niet kan verstaan is dat echt irritant en zit ik nu op bijles voor verschillende vakken omdat ik dus onvoldoende op de school tentamens heb gehaald omdat ik het gewoonweg niet kon horen, heb het ook al aan de docent extra uitleg gevraagd maar dat wilden ze simpelweg niet doen :flushed:

haha mijn zeurmomentje ook weer even gehad :cold_sweat:

^ ja zeker wel! Vooral wel handig dat het anoniem is en ik even lekker kan zeuren

Op school ben ik altijd het vrolijke meisje die toch wel aardig woordje klaar heeft te liggen maar vind het soms wel zwaar irritant, soms denk ik dat ik nog naar een dovenschool wil maar dat vind ik wel zonde omdat ik nogmaar tot mei ongeveer naar school moet…

Maar in ieder geval succes meid! X