ik voel me echt rot :(

nou, er komt nu dus een verhaal.
mike en ik vinden elkaar dus leuk, al een tijd…
maar hij woont in S en ik in B.
nou moet mike morgen naar B om naar de dokter te gaan, dus ik wou wat afspreken, want we zien elkaar al heel weinig op school, misschien 1x in de week een gesprekje ofzo.
en hij kan morgen niet, want hij gaat iets doen met een vriend van hem.
dus wij vroegen hem of we met zn 3en gaan, iets doen in B.
maarja, hij wou het weer niet en nu heb ik echt een rotgevoel, ik heb me echt heel erg uitgesloofd om dit allemaal te regelen, wil die vriend van mike niet :frowning_face:
Die vriend doet opeens heel raar tegen ons alle2.
hij zegt de hele tijd: kom dan naar S, terwijl ze morgen alle2 in B zijn. waarom zou ik dan naar S gaan, dat is 2 uur fietsen -.-
en hij traint 6 dagen in de week, alleen niet op maandag. dus toen wouden we maandag iets doen, maar we hebben een heeel verschillend rooster, ik tot het 6de, hij tot het 9de :frowning_face:

aaah sorry. ik heb echt een rotgevoel. ik weet ook niet wat jullie hier mee moeten, misschien een paar tips?
ik lijk net 11 nu maar ik ben nu echt depri, hij is zo lieff (L)

Misschien ziet hij die vriend zowat nooit, want je zegt al dat hij 6 dagen per week traint. Ik neem aan dat ze gewoon “alone-time” nodig hebben haha. Dat klinkt heel raar, maar ik denk dat ze gewoon zin hebben om samen wat te doen. Ik denk dat een vriendin van jou het ook niet leuk zou vinden, als ze jou weinig ziet en een keer met je afspreekt, dat jij iemand meeneemt.

ik snap wel dat de vriend van mike het geen geslaagd plan vind om als die met mike heeft afgesproken jou erbij te hebben… zou jij het leuk vinden als je had afgesproken met een vriendin en dan wil ze ineens der bijna vriendje meenemen ofzo?

^ inderdaad.

Ik heb het verkeerd geschreven, die vriend van Mike wou wel maar dan niet in B, ik moest naar S toekomen, terwijl hun toch in B waren.

Oh en ik ben gewoon LearnToNailArt maar ik zit nu op m’n iPod en ik ben ingelogd als iemand anders…

maaaaaar… als jij naar S moet komen als zij in B zijn, dan denk ik niet dat ze jou bij hun wil hebben? xd