Ik voel me echt klote en weet niet wat ik moet doen.

Hey meiskes,

Een tijdje terug had ik hier ook een topic geplaatst, over geen vlinders voelen, maar ik kreeg toen toch verkering met die jongen omdat ik het wilde proberen en omdat het heel goed voelde (ik miste hem heel vaak en werd super blij van hem enzo). Maar nu zit ik best wel met een groot probleem… De laatste tijd zit ik wat minder goed in mijn vel omdat ik heel veel twijfels heb over hem, ik denk dat hij toch niet helemaal de juiste is zeg maar. Ik irriteer me ook vaker aan hem en ik denk dat dit wel een teken is dat er iets mis is… :frowning_face: Nu zul je misschien denken: stop er dan gewoon mee als het niet goed voelt. Maar ik kan dat niet zo gemakkelijk, omdat ik al best veel dingen met hem heb ‘uitgespookt’ :cold_sweat: :cold_sweat:, dus dan komt het zo over alsof ik hem gebruik ofzo… Terwijl mijn gevoel gewoon niet meer goed is :frowning_face: Dus ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie me misschien raad geven?

x

Maak het uit. Als je op deze manier bij hem blijft dan maak je het alleen maar erger voor die jongen.

Ben eerlijk, en maak het uit. Klinkt hard, maar hoe eerder hoe beter. Je moet tegenover hem ook eerlijk zijn en niet spelen alsof alles oké en verliefd en vlinders is. Dat is voor beide beter. :sob::muscle:

Awh dank jullie wel! Tja jullie hebben een heldere blik wanneer jullie naar mijn verhaal kijken, dus het zal wel goed zijn denk ik dan… maar het is zo rot want hij is zo ontzettend lief voor me :frowning_face:

Upje?

Misschien voel je je niet aangetrokken tot hem. Heb ook problemen met aantrekingskracht :cold_sweat: :bored:

wauw. precies mijn situatie…

Ik heb het wel uitgemaakt… Ik heb er toen heel veel spijt van gehad maar hij wil me niet meer terug ( logisch)

DENK GOED NA :slightly_smiling_face:

ik zou het uitmaken…
ik denk dat je zelf ook niet zo willen dat een jongen bij je blijft terwijl het voor hem niet meer goed voelt

Maak het uit. xd sorry ik weet niet anders. als je jezelf zo voelt bij hem dan is dat tog helemaal niet leuk?

Hou jezelf en hem niet voor de gek.