Ik voel me down .

Hee meiden , ik denk dat jullie niet veel kunnen doen , maar ik wil toch even mijn verhaal kwijt . Er zit een jongen bij mij op school en we hadden vaak oogcontact enz, en ik vond hem wel leuk. Toen voegde hij me toe op msn en we hadden zulke leuke fijne gesprekken en het was echt fijn en het voelde goed, maar ik ben ontzettend verlegen en onzeker… Nou , toen was het weer tijd voor school (ik was sinds dat wij begonnen te praten niet naar school geweest) maar ik durfde hem echt niet aantekijken. Hij heeft best wel clearly gezegd dat hij mij ook wel zag zitten enz, maar hij zegt bv ook geen hoi op school en hij is zeker geen verlegen jongen, het is echt zo’n allemans vriend, met uggs en vhals. Nu school ‘weer is begonnen’ is ons contact echt verslechterd en voel ik me echt down :frowning_face: . En hij tweet steeds van die 2 strijdige dingen, eerst dingen zoals ja die past echt niet bij me (als wij aan het praten zijn) en vervolgens echt dingen als Baby is aaaaaaan (L) . Misschien heeft somebody advies ofzo x-

Kan je die tegenstrijdige dingen eens wat beter uitleggen alsjeblieft?

Baby is aan?

Ja , als wij dan samen op msn zitten tweet hij dingen , en 1x zei hij dit ; Dit past niet bij me , waar ben ik aan begonnen ? en later tweete hij weeer; baby is aan . En misschien gaat dat wel niet over mij , maar ik zoek er toch steeds dingen achter :frowning_face:

Uggs? Ik zou het sowieso al niks vinden.

Maar in elk geval; tja, ik snap dat je aan die verlegenheid niet echt iets kan doen. Maar het zou op zich best handig zijn om duidelijkheid te krijgen (:

Ik snap wel dat je daar meteen aan denkt trouwens hoor, bij die tweets.

Ik snap niet wat baby is aan betekent haha, of ben ik nu echt heel dom?

Ik zou het vragen aan hem via msn, ofzo?

Sorry ik snap je verhaal niet helemaal
draagt hij nou uggs? ;o

Jaaa jewAiittt

Ik zal het gewoon tegen hem zeggen,
dat je niet snapt dat hij de ene keer dat zegt, en de andere keer wat anders.
Want ik neem aan dat je gewoon duidelijkheid wilt?
En dan kan je krijgen door het hem te vragen :slightly_smiling_face:.

Als je graag duidelijkheid wilt moet je aan het vragen waarom hij zo doet. Het is algemeen bekend dat de meeste jongens heel verwarrend (en 9 uit de 10 keer) kinderachtig kunnen zijn. Niet omheen draaien en gewoon vragen waarom hij zo doet en of hij je wel daadwerkelijk leuk vind.

Btw: kan een jongen UGGS dragen dan? ;o

Ik zou d’r mee kappe Walla, hij draagt fugly patta’s!

:’)…

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Vraag aan hem wat ie wilt ofzo?

het is echt zo’n allemans vriend, met uggs en vhals

Seriously? Denk nog maar eens na of je 'm echt leuk vindt hoor xD
Néénéé, zeg jij ‘hoi’! Misschien is hij stiekem wèl verlegen

hahahahahahah you make my day.

Gewoon vragen.

Ik zou het aan hem vragen op msn, waarom hij geen hoi zegt op school en of hij je nou leuk vind of niet.
Dan heb je tenminste duidelijkheid. OF zeg zelf een keer hoi in het echt, als je dat niet doet denkt hij misschien hetzelfde als wat jij nu denkt. Maargoed, als hij zegt baby is aan klinkt dat nog al playerig laat maar zeggen…