Ik voel me down

Hee
Ik heb me serieus nog nooit van me leven zo kut gevoeld.
Ik heb sowieso al veel kutmomenten in me leven gehad en ik " dacht " dat het niet erger kon. Blijkbaar wel dus.
Ik heb van een vriendin van mij (ze zit niet op mijn school) gehoord dat er over mij geroddeld wordt op school. Ze kent namelijk een meisje van mijn school en die had dat dus tegen die vriendin gezegd. (snap je het nog?).
Dat meisje heeft dus gezegd dat ik arrogant kijk en een bitch ben. Ze heeft ook gezegd dat ik meer foundation op moet doen.
Verder lacht zij met haar vriendinnen me wel is uit als ik gewoon langsloop.
Ik voelde me eindelijk iets beter (ik voelde me hiervoor echt heel down)en ik had iets meer zelfvertrouwen gekregen. Maar nu is me zelfvertrouwen weer op 0.0
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik weet zeker dat mensen gaan zeggen ; ja wees jezelf.
Maar ik BEN mezelf en alsnog is alles stom.
Dat meisje zelf is best populair en haar vriendinnen ook en dat ben ik dus niet.
En van mijn zelfde vriendin hoorde ik ook dat een ex-vriendin van mij ( ze is mijn vriendin niet meer we zijn soort van uit elkaar gegroeid in de eerste )ook met haar vriendinnen er soms over heeft dat ik arrogant ben enzo.En dit doet vooral pijn omdat ik alles behalve arrogant ben (al zeg ik het zelf…).
Ik ben onzeker haat mezelf en voel me lelijk.
En zo denkt iedereen over mij. Dat ik arrogant ben en terwijl ik dat niet ben.
Ik snap dat hier niet echt tips voor zijn maar ik wou graag me verhaal even kwijt. En misschien hebben jullie in een soortgelijke situatie gezetten…
Bedankt als je het gelezen hebt.
( & Sorry dat het zo lang is )

xx een meisje dat het even niet meer ziet zitten.

ps; Je hoeft echt geen stomme opmerkingen te geven hoor dat helpt me niet.

De enige tip die ik je kan geven is dat je schijt moet hebben aan wat anderen zeggen.
In je leven ga je nog wel meer mensen tegenkomen die jou niet mogen of iets aan jou niet leuk vinden.
Ga gewoon lekker leuke dingen doen met je vriendin en maak je niet zo druk over hoe anderen je zien!

gewoon jezelf blijven dingen doen en dragen die je zelf leuk vind, en als je die bitches tegenkomt express heel overdreven lief gaan lachen :cold_sweat:

schijt hebben

Hee! Klinkt best depri…
Dit is echt zo een situatie waar ik vroeger ook in had kunnen zijn.
Je moet gewoon al je moed bij elkaar schrappen en de volgende keer dat ze om je lachen, omdraaien , naar hun toe lopen en zeggen wat op je gedachte staat!
Waarom zeggen jullie dit over mij? Ik ben niet zo! De enige bitches die ik hier zie, zijn JULLIE. Dikke middelvinger opsteken en weg lopen. Klinkt eng, maar daarna voel je je hoooooog :grinning:
Misschien helpt het om wat meer make up en je lievelingskleding aan/op te doen en een vriendin vragen mee te lopen als je hun al op een afstandje ziet.

Wat mij altijd helpt om mn kop omhoog te houden is te denken: Hallo! Er zijn iets van 17 miljard mensen op de aarde, en is het nou zo erg dat 3 van die 17 miljard mensen mij niet mogen? Fack die mensen! Ik mag mezelf, en daar heb ik genoeg aan!

Succes, en… Aub, als je dit doet vertel me hoe het is gelopen :slightly_smiling_face:

meid aan al je topics te zien ben je gewoon aan het puberen.

Je weet het zelf vast al maar het beste is om het gewoon te negeren. Die meiden zijn absoluut niet belangrijk voor jou. Ze zijn waarschijnlijk zelf onzeker en maken daarom jou belachelijk. Het gaat er toch uiteindelijk om wat je familie, vrienden en vooral JIJZELF van je vinden! Knoop dat alsjeblieft heel goed in je oren. Wat je zelfvertrouwen betreft; dat is normaal in de puberteit. Misschien moet je eens een kijkje nemen in het meer zelfvertrouwen-topic? http://http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/meer-zelfvertrouwen-88046.0.html

? :")

Sorry maar ik denk niet dat ze hier veel mee bereikt.
Waarschijnlijk krijgt ze dan juist nog meer problemen met die meiden en hier zit ze echt niet op te wachten, en meer makeup moet je ook echt niet doen, gewoon lekker jezelf blijven meid!

Ik heb vroeger in dezelfde situatie gezeten, en hoe moeilijk het ook klinkt, niet op reageren en geen aandacht aan besteden. Op een gegeven moment merk je het niet meer. En lief dat je vriendinnen je willen helpen maar om jou te vertellen wat hun over je roddelen word je ook niet blijer van… Dus misschien vragen of ze jou niet meer willen vertellen wat er over je gezegt word dan maak je je daar ook minder druk om.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en probeer afleiding te zoeken met muziek of schrijf het van je af! Zo kun je ook je verhaal kwijt.

Ik zeg niet dat je die actie die ik hiervoor heb geschreven altijd moet doen :’)
Maar gewoon 1x zodat ze weten dat je hun niet zomaar over je heen laten lopen…
En voor de rest altijd heel lief glimlachen :slightly_smiling_face: en het je niet meer laten boeien.

• en weet ik veel hoeveel mensen er op de aarde rondlopen… volgensmij was het iets van 17 miljard… HET ZIJN ER IN IEDER GEVAL SUPER VEEL!!!-

X Leonie :slightly_smiling_face:

Ze moet dat helemaal niet doen. Daar krijg je alleen maar meer problemen mee.

Vind ik erg moeilijk, maar ik zal het proberen!!

Volgensmij is dit niet het beste wat ik kan doen… Krijg ik waarschijnlijk alleen maar problemen mee +meer geroddel…

Die actie laat zien dat zij zich wat aantrekt van hoe zij zich gedragen en zichzelf daardoor verandert en dat werkt juist averechts.
En het zijn er zo’n 7 miljard.

Maar goed, TS: zet het over je heen, als je in dit negatieve blijft hangen kom je niet verder. Het is makkelijker gezegd dan gedaan ja maar liever arrogant dan depressief, toch? Probeer je in ieder geval te realiseren dat je hier kut om voelen nergens voor nodig is, je hoeft geen vrienden met ‘die bitches’ te zijn dus waarom zou je je iets aantrekken van wat ze van je vinden?