Hee
Ik heb me serieus nog nooit van me leven zo kut gevoeld.
Ik heb sowieso al veel kutmomenten in me leven gehad en ik " dacht " dat het niet erger kon. Blijkbaar wel dus.
Ik heb van een vriendin van mij (ze zit niet op mijn school) gehoord dat er over mij geroddeld wordt op school. Ze kent namelijk een meisje van mijn school en die had dat dus tegen die vriendin gezegd. (snap je het nog?).
Dat meisje heeft dus gezegd dat ik arrogant kijk en een bitch ben. Ze heeft ook gezegd dat ik meer foundation op moet doen.
Verder lacht zij met haar vriendinnen me wel is uit als ik gewoon langsloop.
Ik voelde me eindelijk iets beter (ik voelde me hiervoor echt heel down)en ik had iets meer zelfvertrouwen gekregen. Maar nu is me zelfvertrouwen weer op 0.0
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik weet zeker dat mensen gaan zeggen ; ja wees jezelf.
Maar ik BEN mezelf en alsnog is alles stom.
Dat meisje zelf is best populair en haar vriendinnen ook en dat ben ik dus niet.
En van mijn zelfde vriendin hoorde ik ook dat een ex-vriendin van mij ( ze is mijn vriendin niet meer we zijn soort van uit elkaar gegroeid in de eerste )ook met haar vriendinnen er soms over heeft dat ik arrogant ben enzo.En dit doet vooral pijn omdat ik alles behalve arrogant ben (al zeg ik het zelf…).
Ik ben onzeker haat mezelf en voel me lelijk.
En zo denkt iedereen over mij. Dat ik arrogant ben en terwijl ik dat niet ben.
Ik snap dat hier niet echt tips voor zijn maar ik wou graag me verhaal even kwijt. En misschien hebben jullie in een soortgelijke situatie gezetten…
Bedankt als je het gelezen hebt.
( & Sorry dat het zo lang is )
xx een meisje dat het even niet meer ziet zitten.
ps; Je hoeft echt geen stomme opmerkingen te geven hoor dat helpt me niet.