Ik voel me down (door dat ik hem mis).

Ik vind dus een jongen al bijna 1,5 jaar leuk maar ik word er eerlijk gezegd echt gek van. Ik voel me echt zowat de hele dag k*t behalve als ik hem zie op school. We hebben nu 3x afgesproken maar ik denk dat hij me toch niet meer zo leuk vind. Als hij bijvoorbeeld lol heeft met een vriendin word ik echt super jaloers enzo! : ( Iedereen zegt wel dat hij me leuk vindt maar ik geloof t gewoon niet. Ik ben gewoon bang om hem “kwijt” te raken en ik mis hem de hele dag kei erg. ;o Tot nu toe heeft alleen hij initiatief getoond en ik eerlijk gezegd weinig, omdat ik eigenlijk best wel onzeker ben en bang ben dat hij me afwijst! Ik doe nu ook kei me best op school zodat ik daarna nog naar VWO kan en misschien bij hem in de klas kom… (klinkt obsessed I know) en ik weet dat hij niet mn vriendje is maar het voelt gewoon niet goed. :\ What to dooo?

Praat je vaak met hem? :wink:

Als je vaak met hem praat, kun je misschien nog eens wat afspreken.
Als je echt direct kunt zijn, vraag hem wat hij voelt en/of wil.
Zo worden dingen duidelijker voor je, en kun je het in een negatief geval sneller van je af zetten.

Tijd voor actie…

Als je zo door gaat blijf je je kut voelen. Na wat actie kunnen er twee dingen gebeuren. Hij wijst je niet af, en dat is dan natuurlijk geweldig. Of hij wijst je af, dat is even heeel kut maar daarna kan je weer verder gaan.

Als ik jou was zou ik eens beginnen met gewoon wat praten, en wat afspreken, de rest volgt vanzelf, toon in ieder geval zelf eens wat initiatief.

Succes!

Actieeeee.

Af en toe, de laatste x was 7 september… hij stuurde een smsje waarin hij vroeg wat ik voor les had want hij verveelde zich tijdens tussenuur ;p toen heb ik nog heel even met hem gesmst over de startactiviteiten maar ik was zo dom om de volgende dag te vragen hoe t was… Vroeger sprak ik hem echt heel veel via msn en ook af en toe in real… Ik ga denk wel actie ondernemen maar ben best wel bang om te falen enzo! ;$

Gewoon doen ! :wink:

Idd gewoon doen, wat heb je te verliezen?

Ik zou het hem vragen. Als hij je afwijst, heb je tenminste zekerheid en kan je doorgaan met je leven. En anders is ‘ie jou liefje :’)

Inderdaad gewoon actie ondernemen; misschien voelt hij wel hetzelfde!
Als jij nooit initiatief neemt, kan hij ook nooit weten dat jij hém (ook?) leuk vind!

vertel hem wat je voelt? of spreek eerst paar keer af?