Ik voel me bekeken

Ik voel me de laatste tijd telkens zo bekeken, alsof er ergens iemand achter me staat naar me te staren en als ik dan kijk is er niks. (Net zoals nu)
Of als ik in het park loop met de hond, dan krijg ik echt zo’n gevoel alsof ik word achtervolgt, of s’ avonds in bed als ik ga slapen, alsof er iemand naast mijn bed staat. Ik kan me gewoon niet meer ontspannen.
Ik wil nu gewoon ff weten of jullie soms ook dat gevoel hebben, dan voel ik me niet zo abnormaal:).

ik heb het niet, zou niet weten hoe het komt?

Hmmm…
Het kan zijn dat (ik geloof er wel in, maar andere mensen niet) je bekeken wordt door geesten?
Ik heb er geen ervaring mee enzo. en ik weet er ook niet veel van.
maar het zou wel kunnen.
Ik heb ook wel eens dat gevoel. maar meestal is er dan ook gewoon iemand aan het kijken.
misschien iemand anders die een oplossing voor jou heeft?

Heeel soms.

Zelden. Maar zou niet weten hoe het komt.

ja heb ik ook hoor maar het is echt een irritant gevoel net zoals je zegt in je bed dan doe je ff 1 seconden je ogen dicht en dan weer meteen open om te kijken of der niets is. maarja ik kan er geen oplossing voor vinden (zou ik wel graag willen) maaar het is al wel minder bij mij

je kijkt te veel pretty little liars!
je hebt je waarschijnlijk op de kast laten jagen door een boek, een film, een plaatje of een verhaal of zoiets.

Op het moment dat je gaat denken dat mensen je telefoon afluisteren etc. zou ik even actie gaan ondernemen.

Maar goed, nee ik heb dat zelf niet en zou ook niet weten waardoor het veroorzaakt wordt.

@Scortum

Nee, echt niet. Ten eerste ik kijk geen pretty little lairs, en dat ik dat gevoel heb heb ik la zo lang als ik me kan herinneren. Het lijkt me niet dat ik al sinds mijn 4(dan herinner je je toch pas dingen) enge plaatjes, films, boeken kijken/lezen.
Niet als aanval bedoelt;p

je zegt eerst dat je het de laatste tijd hebt, en nu heb je het ineens al zo lang je je kunt herinneren? :crazy_face: